בעוד כשבועיים מכבי תל אביב תשוב לאימונים בקרית שלום ותחל את ההכנות לעונה החדשה. העונה הנוכחית אמנם לא הסתיימה עם תארים, אבל סיפקה לנו לא מעט אירועים היסטורים, רגעים גדולים ושמחות צהובות. רגע לפני שאנחנו פותחים דף חדש, בואו נעיף מבט על העונה שעברנו:

עונה ללא הפסקה – 58 משחקים רשמיים בעונה אחת. כן כן, 58. השחקנים של מכבי עברו עונה ארוכה במיוחד שהחלה ב-14 ביולי במשחק חוץ שהחל את המסע נגד היברניאנס המלטזית בהפסד 2:1, אבל נגמר בצורה מתוקה מאוד עם ביקורים בסטמפורד ברידג', דראגאו ועוד יעדי כדורגל נהדרים.ראייקוביץ'

רשת נקייה– גם מכבי וגם הפועל באר שבע הציגו הגנות חזקות מאוד שספגו 24 שערים בלבד במהלך כל 36 משחקי הליגה שקוימו. אך הנתון שבו מכבי מובילה בבטחה מעל כל הליגה, הוא כמות הפעמים שבו נעלה הקבוצה בראשות פרדראג ראייקוביץ' וחולית  ההגנה את השער, כ-20 משחקים ללא ספיגה שבכולם אגב, עמד הסרבי בשער.

תמונה קבוצתית – מבדיקה של כמות השחקנים ששיחקה במדים הצהובים במהלך העונה עולה כי 27 שחקנים שיחקו בשורות מכבי במסגרת ליגת Winner. אם ניקח בחשבון גם את גביע הטוטו וגביע המדינה, נוסיף עוד חמישה שחקנים ששותפו על ידי סלבישה יוקאנוביץ' ופיטר בוס, מה שמוביל אותנו לנתון הבא

שרביט האימון – התחלנו את העונה עם סלבישה יוקאנוביץ' הסרבי שהעלה אותנו לליגת האלופות רגע לפני שהוא ממשיך לפרמייר שיפ, וסיימנו אותה עם פיטר בוס שהוביל אותנו לתקופה יפה, אך ללא תארים. אבל אם תזכרו רגע לפני שההולנדי הגיע, חאבייר פריירה, עוזרו של סלבישה ניהל את משחק הליגה נגד הפועל רעננה. מישהו אמר 100% הצלחה?

75% – 81 נקודות חלקי 108 נקודות אפשריות וקיבלנו את הנתון שמעיד על אחוזי ההצלחה של מכבי תל אביב העונה בליגה. לאלופה הטרייה ב"ש אגב, יש 76.85%. כמה שזה היה קרוב.זהבי שער

זהבי – נכון, הנתון הזה לא מחדש לכם כלום. כולנו צפינו בקפטן שלנו לוקח את ספר ההיסטוריה של הכובשים בליגה וכותב בו דף חדש, דף שספק אם מישהו יצליח אי פעם לשכתב. 35 שעריליגה, חמישה יותר מהשיא של ניסים אלמליח השיאן הקודם. בוא נוסיף לזה גם שבעה שערים במוקדמות ליגת האלופות, שער בשלב הבתים, צמד שערים במשחק אלוף האלופים, שער בדרבי בגביע הטוטו ועוד צמד בגביע המדינה. חברו הכל, קיבלנו 48 שערים בעונה. מ-ט-ו-ר-ף!

15 – כובשים שונים הרשיתו בליגה העונה לזכותה של מכבי תל אביב בליגת Winner.

מעיין הנעורים – השחקן הכי צעיר ששיחק בשורות הצהובים היה אילון אלמוג, שרשם הופעת בכורה בגביע המדינה נגד הפועל כפר סבא כשהוא בן 17 בלבד. במשחק הזה הוא שיתף פעולה עם טל בן חיים הבלם שגילו כפול מהחלוץ הצעיר, ועם יואב זיו שהוא כפול מגילו, בתוספת שנה. נאחל לשלושתם לשתף פעולה גם בעונה הבאה.