כילד, אתה חולם לשחק משחקים כמו אלו שנשחק הערב. כמאמן, אתה חולם להגיע למצבים כאלו כדי לזכות בתארים. מצפה לנו משחק ברמה הגבוהה ביותר. בעונות הקודמות בשלב הזה של העונה מכבי כבר הייתה אלופה, והמצב העונה שונה. אם ננצח, אנחנו במקום הראשון, זה פנטסטי וצריך ליהנות מהמצב הזה.

אנו כמאמנים מנסים לעשות הכל כדי להכין את השחקנים, להגיד להם איך אנחנו נשחק, איך היריבה תשחק וכו'. אני מאמין שאנחנו צריכים את העזרה שלכם. אתם יכולים לתת לנו את האקסטרות שיעזרו לנו לנצח על ידי עידוד מהדקה הראשונה

במשחק הזה אין שום משחקים מנטליים. בכל משחק אחר הייתי מסכים כי ניתן לעשות חישובים ולתהות, אך הסיטואציה כאן ברורה: אנחנו חייבים לנצח. בחודש האחרון ניתן לראות שרמת המשחק שלנו עולה והשחקנים מבינים יותר איך אני רוצה שנשחק ואיפה אני רוצה שנלחץ כקבוצה. היינו חסרי מזל מול חיפה וסכנין שם יצרנו הרבה מצבים ולא הבקענו, ובכדורגל בסופו של דבר מסתכלים על התוצאה.

אנו כמאמנים מנסים לעשות הכל כדי להכין את השחקנים, להגיד להם איך אנחנו נשחק, איך היריבה תשחק וכו'. אני מאמין שאנחנו צריכים את העזרה שלכם. אתם יכולים לתת לנו את האקסטרות שיעזרו לנו לנצח על ידי עידוד מהדקה הראשונה. בכדורגל עושים טעויות ואנחנו נעשה טעויות . אם תמשיכו לתמוך בנו, זה יעזור לנו לעבור את המכשולים ואתם יכולים להיות האקס פקטור שינצח את המשחק.

עכשיו כשניתנה לי הבמה הזו, חשוב לי לומר לכם דבר נוסף. בהולנד אם יש לך משחק חוץ אז הקבוצה שלך לרוב תביא 500 אוהדים למשחק. כאן, כמות האוהדים שמגיעה למשחקי חוץ איתנו היא מדהימה והאווירה בבלומפילד פשוט פנטסטית. יש את הגוש המעודד, אבל כל שאר האיצטדיון הוא מעודד בפנאטיות באותה צורה, זה פשוט פנטסטי. אני רוצה לראות אתכם כך גם היום בערב.