עונת 2016/17 תיפתח העונה כבר ב-30 ביוני כשמכבי תל אביב תקיים את המשחק הרשמי הראשון שלה במוקדמות הליגה האירופית בסיבוב הראשון. ההגרלה שנערכה בשעות הצהריים בניון שבשוייץ זימנה לצהובים של שוטא ארבלדזה מפגש מול גוריצה הסלובנית.

המשחק הראשון יערך ב-30 ביוני ושבוע לאחר מכן, ב-7 ביולי, יערך משחק הגומלין. ההגרלה כבר קבעה את היריבות בסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופית כשמכבי, במידה ותעפיל שלב, תפגוש את המנצחת בצמד המשחקים בין טאוטה האלבנית לקאירט אלמאטי.  ב-14 ביולי יתקיים המשחק הראשון בסיבוב unnamedה-2 וב-21 ביולי יערך משחק הגומלין.

מכבי תל אביב תהייה מדורגת לאורך כל השלבים הראשונים במוקדמות (כרגע היא צפוייה להיות מדורגת גם בשלב הפלייאוף), כשבהגרלה הראשונה תשתתפנה 96 קבוצות, 48 מדורגות -48 שאינן מדורגות. מכבי מופיעה בראש רשימת המדורגות עם 20.225 נקודות.

4 אליפויות, 3 גביעים וניסיון אירופאי עשיר – הכירו את גוריצה הסלובנית

גוריצה מהליגה הסלובנית, מגיעה מהעיר נובה גוריצה, ומשחקת באצטדיון נובה גוריצה ספורטס קלאב עם קיבולת של כ-3000 צופים. גוריצה סיימה במקום הרביעי את העונה האחרונה.

facebook.com/ndgorica

facebook.com/ndgorica ()

גוריצה נחשבת ליריבה מהיותר חזקות ברשימת המועמדות בבית בו מכבי הוגרלה. מדובר ביריבה זכתה באליפות סלובניה בעונות 1996, 2004, 2005 ו-2006. כמו כן זכתה בשלושה גביעים, כשהאחרון היה בעונת 2014.

לקבוצה הסלובנית יש לא מעט ניסיון במפעלים האירופים כשהשתתפה בשנים האחרונות במוקדמות של ליגת האלופות ובמוקדמות הליגה האירופית.