מכבי תל אביב 'שחר' סיימה את דרכה בטורניר רמלאז'ק שבזאגרב, אותו החלה ביום חמישי. הצהובים סיימו במקום השלישי בבית, לאחר שהפסידו 1:0 לריאל מדריד, ניצחו את דינמו זאגרב 1:2 ובמשחק האחרוןdinamo_maccabi_web4 בבית סיימו בשיוויון אחת עם מאריבור, דבר ששלח אותם להתחרות על מקומות 5-6.

ביום האחרון של הטורניר פגשו השחקנים של אורי אוזן את FK סארייבו מבוסניה למשחק על מקומות 5-6. פתיחת המשחק הייתה שייכת דווקא לבוסנים שהצליחו לכבוש שער מהיר בדקה ה-10, אבל מכבי התאוששה מהר מאוד ובצורה מרשימה. ירין שרעבי היה הראשון לכבוש מהרמה טובה של אור דסה ואיזן את התוצאה.

לאחר שתי דקות דסה בעצמו התכבד בעצמו בשער יפה מפינת הרחבה. השער השלישי היה שייך גם הוא לירין שרעבי שכבש לאחר סללום יפה שהעלה את הצהובים ל-1:3. את השער הרביעי דחק נתנאל פרץ שכבש את שער הבכורה שלו בנוער מריבואנד לבעיטה של אור דסה. רגע לפני המחצית, כבש מחמוד אל-עוויסאת את השער החמישי שנתן יתרון מבטיח לצהובים.

המשחק על מקומות 5-6 נמשך כ-30 דקות על מחצית, כאשר במחצית השנייה האירוע היחידי היה שער מצמק של סארייבו, אשר קבע את תוצאת המשחק על 2:5 למכבי שמסיימת במקום החמישי בטורניר ראמלז'ק.