Photos: GNK Dinamo/Iva Cigrovskij

יום המשחקים השני של טורניר רמלאז'ק יפגיש את מכבי תל אביב 'שחר' למשחק מול דינמו זאגרב, המארחת של הטורניר. הצהובים שנחלו הפסד מאכזב אמש נגד ריאל מדריד יקוו להשיג תוצאה שונה מול הקבוצה המקומית.נוער זאגרב

הבוקר (ו') הצטרפו גם עמית שפירא ורן ואתורי לשורות הסגל של אורי אוזן, שסיפר על התחושות מאמש, ההתמודדות של השחקנים ברמה הפיזית וגם על היחסים שנבנים עם השחקנים: "שיחקנו טוב מאוד אמש. היינו יותר מסוכנים במחצית הראשונה וגם הגענו לשני מצבים קורצים. מהלכי ההתקפה שלנו היו טובים גם בהנעת כדור וגם בהתקפות המתפרצות, לצערי לא השכלנו לכבוש את נוער זאגרבההזדמנויות שייצרנו. פתחנו את החצי השני עם ספיגה אבל לא הורדנו את הראש. לחצנו אותם על כל המגרש וגם בחצי השני הגענו ללא מעט מצבים. מבחינת החזקת כדור, לא החזקנו כמו בליגה, אבל החזקת הכדור הייתה שווה בין הקבוצות".

על ההתמודדות הפיזית מול שחקני הבלאנקוס

"מבחינה פיזית, לא נפלנו מהם באגרסיביות. השער שספגנו היה מאוד יפה, אבל חבל שזה נפל ברשת שלנו. ריאל היו בשנתון זהה ואפילו יותר מבוגר מאיתנו, אבל הראש שלנו במשחק הבא. לשחק יום אחרי יום 80 דקות רצוף (זמן משחק בטורניר נקבע ל-80 דקות) זה לא דבר פשוט. המשחקים יוכרעו בעיקר על האלמנטים הפיזיים. ישנם שחקנים שהגיעו היום (ו') ויוסיפו לנו. אני שואב הרבה עידוד לקראת העונה הבאה".

לקראת המשחק הבא מול דינמו

"מבחינת אקדמיה, דינמו זאגרב נחשבת ללא פחות טובה מריאל אם לא יותר. הילדים יבואו מוכנים ונעשה גם רענון בשורות כדי לבוא מוכנים וטריים, לנהל טורניר זה לא לנהל משחק ספציפי. לשחקנים שיעלו יהיה הרבה מה להוכיח".

על החיבור שלו עם השחקנים

"החומר האנושי הוא נהדר והשחקנים מוכשרים מאוד. למכבי יש את המחלקת נוער הכי טובה בארץ, מקווה שבסוף הטורניר נדבר בגישה חיובית. למעשה זה טורניר שמלווה את סיום העונה, אבל זה טוב להכיר את השחקנים כבר עכשיו, ולא נתחיל מאפס את השנה הבאה".