לאחר ארבעה ימים אינטנסיביים שכללו ארבעה משחקים רצופים, מכבי תל אביב 'שחר' עושה את דרכה חזרה ארצה לאחר שסיימה את השתתפותה בטורניר רמלאז'ק. הצהובים סיימו במקום החמישי, ובדרך רשמו הפסד מאכזב לריאל מדריד, ניצחון יוקרתי על דינמו זאגרב המארחת ותיקו נגד מאריבור. במשחק על מקומות 5-6 שנערך היום (א') ניצחו הצהובים 2:5 את סארייבו.

תקציר הניצחון של הנוער על דינמו זאגרב

רגע לפני שהשחקנים של המאמן הטרי אורי אוזן יוצאים לפגרה, דיבר הקפטן החדש של מכבי 'שחר' תומר אלטמן לאתר הרשמי ושיתף בחוויה שלו מארבעת ימי הטורניר שחוו: "זה טורניר ברמה גבוה מאוד עם מועדונים בסדר גודל הכי טוב שיש באירופה. זו השנה השנייה שלי בטורניר, וזה תורם לנו הרבה ניסיון לשחק ברמות האלו. המשחק שונה מאוד מהמשחק בליגה בארץ בלא מעט היבטים, ולנו כשחקנים זה יעזור להשתפר מאוד בעתיד".

לגבי המפגש וההתמודדות שלהם עם היריביםAQ7A5961

"התמודדנו נגד כל הקבוצות בצורה טובה מאוד, אפילו התעלינו על רובן. נהוג לדבר על פערים פיזיים שקיימים בין השחקנים האירופאים לשחקנים הישראלים, אבל במקרה הזה אני חושב שלא ראינו הבדלים. לא נפלנו מהם וברמה הטכנית אפילו עלינו על הרוב. שיחקנו כדורגל טוב לאורך כל הטורניר וזו הייתה חוויה טובה מאוד"

על אורי אוזן שלקח את שרביט האימון של קבוצת הנוער

"יש לנו מאמן חדש. לי לא יצא לעבוד איתו אבל לחלק משנתון 99 יצא. שמעתי עליו רק דברים טובים לפני הטורניר ועכשיו אני באמת רואה שהוא מקצוען מהשורה הראשונה ויודע איך לגשת לשחקנים. אני מאמין שתהיה לנו עונה טובה תחתיו".

בנושא המינוי שלו לקפטן הקבוצה

"זה כבוד גדול להיות הקפטן של קבוצת הנוער של מכבי תל אביב, וזה לא מובן מאליו. אני מקווה להנהיג את הקבוצה לעונה טובה ומוצלחת יותר מהקודמת. המטרה שלנו היא גם לזכות בתארים, אני מקווה שאעשה את התפקיד בצורה הטובה ביותר ואתן את כל מה שיש לי".