מכבי תל אביב קיימה הערב את משחק ההכנה הראשון לעונה במחנה האימונים באוסטריה כשניצחה 0:3 את הקבוצה הסלובקית DAC סטראדה.  זה היה גם משחק הבכורה של המאמן הגיאורגי, שוטא ארבלדזה, ושל הקשר, יוסי בניון.

מחצית ראשונה

ארבלדזה בחר לפתוח עם ההרכב הבא: דניאל ליפשיץ, דן גלזר, טל בן חיים, דור פרץ, עומרי בן הרוש, גל אלברמן (ק), אליאל פרץ, שלומי אזולאי, ברק יצחקי, טל בן חיים (ח'), אורלנדו סה.

_Q7A9085

המשחק נפתח עם מספר ניסיונות כשהבולט מכולם היה נגיחה של סה אותה הדף השוער הסלובקי, תומאש טיובל. בדקה ה-19 זכו הצהובים לבעיטת עונשין מ-11 מטרים אחרי עבירה שנעשתה על בן חיים ברחבה. יצחקי דייק מהנקודה הלבנה והעלה את מכבי ליתרון 0:1. _Q7A9202

דקה לאחר מכן יצחקי בישל את השני לאורלנדו סה, אחרי שחטף כדור סמוך לרחבה ומסר לפורטוגלי שמקרוב לא התבלבל וכבש את השני. בדקה ה-34, בן חיים כמעט וכבש את השלישי אחרי שקיבל כדור עומק מסה, חלף על פני הגנת סטראדה ובעט מקרוב לידיו של השוער הסלובקי.

מחצית שנייה

ארבלדזה ערך מספר רב של שינויים בהרכב במחצית השנייה. הצהובים עלו בהרכב הבא: דניאל ליפשיץ, גיא אביב, איתן טיבי, קרלוס גרסיה (ק), אבי ריקן, דן גלזר, אליאל פרץ, נוסא איגיבור, יוסי בניון, דור מיכה, עדן בן בסט._Q7A9537

דניאל ליפשיץ, שנפצע בדקה ה-62, הוחלף על ידי חביב אוחיון. הצהובים שלטו במרכז המגרש וחיפשו את השער השלישי. בדקה ה-71, עדן בן בסט קיבל את הכדור סמוך לרחבה, סובב את ההגנה ובעט מ-16 מטרים לרשת העליונה וקבע, 0:3.

בדקות האחרונות ניסו שחקניו של ארבלדזה לצאת למתפרצות עם מיכה, איגיבור ויוסי בניון ואליאל פרץ שהצליח להדביק כדור לקורה של הסלובקים. בסיום רשם המאמן הגיאורגי ניצחון ראשון במשחקי ההכנה לעונה הקרובה.