לנשום עמוק, לשכוח מהעייפות וממשקעי העונה הקודמת, כי חודש יוני מבשר איתו את ההסתערות המחודשת על עונת 2016/17. חודש מאי היה מהחודשים העמוסים שידעה מכבי תל אביב ורגע לאחר שהוא נגמר, מצפה לנו חודש חדש לגמרי, עם עונה חדשה בפתח. הצהובים עומדים בפני תקופה עמוסה שתכלול החתמת מאמן, חזרה לאימונים, יציאה למחנה אימון ועוד נושאים בוערים, כדאי שנעשה סדר בדברים. שנתחיל?

14 ליוני – חוזרים לקרית שלום

זה אמנם היה קצר, אבל הספקנו להתגעגע. השחקנים של מכבי יסיימו את הפגרה שלהם מוקדם מהרגיל וכבר ב-14 לחודש יחזרו לתחילת מבדקים במתחם האימונים, יומיים לפני שהם ממריאים למחנה האימונים. הצהובים ינצלו את הזמן בארץ ויבצעו בדיקות מקיפות אותן יערוך הצוות הרפואי והמקצועי של הקבוצה.

16 ליוני – יוצאים למחנה האימוניםMTA__1439886320__DSC7453

אוסטריה מחכה למכבי. הקבוצה תמריא ב-16 ליוני אל מחנה אימונים שייערך באוסטריה שימשך  לפחות עשרה ימים, אך עשוי להתארך במידה והמשחק הראשון של הצהובים בסיבוב הראשון של מוקדמות הליגה האירופית יהיה משחק חוץ. אבל אל תדאגו, אנחנו נעדכן אתכם מסביב לשעון עם ההתרחשויות במחנה.

20 ליוני – הגרלת הסיבוב הראשון והשני במוקדמות הליגה האירופית

ב-20 ליוני יגיעו נציגים מרחבי היבשת לניון שבשוויץ, להגרלת מוקדמות הליגה האירופית. גם נציגי מכבי יגיעו להגרלה שבה הקבוצה תחל את דרכה כבר בשלב המוקדמות הראשון. ההצלחה בשנים האחרונות במפעלים האירופית (העפלה ל-32 הגדולות של הליגה האירופית והעפלה לשלב הבתים בליגת האלופות סיפקו לצהובים ניקוד גבוהה (22.250) ולכם יהיו מדורגים לפחות בשלושת הסיבובים הראשונים, וככל הנראה גם הפלייאוף.

30 ליוני – משחק חוץ/בית בסיבוב הראשון של מוקדמות הליגה האירופית

הנה זה מתחיל. משחק רשמי ראשון לעונה, כאשר לאחר ההגרלה ב-20/06 נדע האם נארח אותו בארץ או שמא נסע להתארח אצל הקבוצה היריבה שזהותה עדיין אינה ידועה.

חידוש מנוייםאצטדיון עירוני נתניה

אם כבר לארח בבית עסקינן, אז גם הבית החדש שלנו באיצטדיון נתניה מתכונן עם התמרקויות אחרונות לקראת בואו של הצבא הצהוב של מכבי. במהלך חודש יוני תפתח תקופת חידוש המנויים אשר תכלול הסברים, מפות תשובות לשאלות ודברים נוספים שיעזרו לכם לבצע את המעבר בצורה חלקה. בנוסף, ייערכו יומיים פתוחים בהן יגיע כל בעל מנוי ויוכל לראות את מקום מושבו באיצטדיון החדש, בהחלט יש למה לחכות.