לא בכל יום יוצא לשחקני כדורגל צעירים לפגוש שחקני עבר ותיקים, בטח שלא כאלו שהן אגדות חיות. למעדון הכדורגל של קיבוץ צרעה, דווקא כן יצא. השחקן האגדי ויקי פרץ בשיתוף 'קרן מכבי תל אביב' הפתיע באירוע סיכום עונת 2015/16 של המחלקה. בית הספר לכדורגל בצרעה, בו ניתן למצוא מספר שחקנים צעירים ממגוון אוכלוסיות, מנוהל על ידי דרור רוזנבלט ואלי כהן עם עזרתו של מנהל עמותת המכבים אלכס דאלין. בערב שהחל עם ארוחה שכולה צבועה בצהוב כחול, נהנו מעל 500 משתתפים מהגעתו של פרץ שהתקבל בתשואות רבות.

מספר 9 האגדי של מכבי משנות ה-70' נשא נאום בפני הנוכחים ובו ציין עד כמה חשוב לIMG_1050האמין בחלומות שלך, ושהכל אפשרי להשגה בעזרת עבודה קשה והתמדה. פרץ גם שיתף אותם בחלק מהחוויות שלו כשחקן של מכבי, ובמיוחד על שערים שכבש וגם על הופעותיו בנבחרת ישראל במשחקים האולימיפיים במונטריאול קנדה שם הבקיע נגד נבחרות ברזיל וצרפת.

 בית הספר לכדורגל צרעה העניק שי לחלוץ העבר וגם זר פרחים הוענק על ידי נציגת קרן מכבי תל אביב מקסין לויט. ראש קרן מכבי תל אביב ג'וש הליקמן סיפר על האירוע ואמר: "זה זכות וכבוד גדול מאוד בשבילנו להציג בפני השחקנים הצעירים אגדת כדורגל כמו ויקי פרץ. אחד היעדים הגדולים שלנו הוא לחנך את הדור הבא על הערכים והסיפורים של הדור ששיחק בעבר, ומי יותר טוב מויקי פרץ כדי לעשות זאת בפני מאות ילדים באירוע נהדר שכזה".

אלי כהן מבית הספר צרעה אמר: "ילדי הבית ספר והמאמנים קיבלו תעודות ומדליות על פועלם בעונה האחרונה. אירחנו את ויקי פרץ, שחקן העבר של מכבי ונבחרת ישראל ואנחנו רוצים להודות לקרן מכבי תל אביב שהייתה מעורבת באירוע הנפלא הזה".