מועדון הכדורגל מכבי תל אביב שמח להודיע על תחילת תקופת חידוש המנויים לעונת 2016/17 החל מהיום (17.6). תקופת החידוש תסתיים ביום רביעי, 29 ביוני, בשעה 12:00.

במהלך החודשים האחרונים המועדון עמל רבות על מנת להבטיח מעבר נוח וחווית צפייה מהנה באצטדיון החדש בנתניה. כל המנויים מהיציעים המסומנים מהעונה האחרונה שובצו במקומות בעלי זווית דומה ככל האפשר למקום מושבם באצטדיון בלומפילד. כמו כן, נעשית עבודה מקיפה לשיפור דרכי ההגעה והתחבורה המובילה לאצטדיון.

שימו לב! עקב בקשות שונות החלטנו לפתוח רשימת שינוי מקום למחדשי המנויים לעונת 2016/17. תקופת החידוש תסתיים ביום רביעי ה-29/06 בשעה 12:00 ותחילת הטיפול בשינויי המקום תחל ביום ראשון 03/07 (לאחר המשחק בסיבוב הראשון של מוקדמות הליגה האירופית).

יש למלא את הטופס המצורף בצורה מפורטת ולפרט בקוביית הבקשה את הפנייה.

מנויים שלא יחדשו את המנוי עד יום רביעי 29/06 בשעה 12:00 לא יוכלו לשנות מיקום באצטדיון ויאבדו את זכותם למנוי לעונת 2016/17. המועדון יעשה את מירב המאמצים להיענות לכל הבקשות בהתאם למצב הקיים, עם זאת, אין בעצם ההרשמה הבטחה לשינוי מקום באצטדיון.

מכבי תל אביב שומרת לעצמה את הזכות לא להיענות לכל בקשה מכל סיבה שהמועדון רואה לנכון.

ביומיים הראשונים (17-18.6) המכירה תתקיים רק בעמדות החידוש באצטדיון בנתניה ודרך אתר האינטרנט של 'לאן'. מכירה לקהל הרחב תתאפשר רק במידה ויישארו מקומות למכירה.

חידשתם? קבלו כרטיס כניסה למשחק הבית הראשון במוקדמות הליגה האירופית במתנה. במידה ונעפיל לשלב הבא, תקבלו כרטיס נוסף למשחק הבית בסיבוב המוקדמות השני.

 

ביום ראשון,  ה-19.6 ניתן יהיה לחדש את המנוי גם במוקד הטלפוני, קופת 'לאן' דיזינגוף, ובחנויות הרשמיות של המועדון.

צפו במפת האצטדיון הוירטואלית והכירו את זוויות הצפייה השונות

היפוך 111טבלת מנויים

חדש!!!  יציע E-Plus

אזור ישיבה אקסלוסיבי לרוחבו של היציע המזרחי ובעל זווית צפייה מהטובות באצטדיון. המכירה ליציע תהייה פתוחה לכל בעלי המנויים. לפרטים נוספים לחצו כאן

לתשומת לבכם: במידה ואחוז חידוש המנויים יהיה גבוה – לא תיפתח מכירת מנויים לקבל הרחב. בעלי מנויים שלא יחדשו את המנוי עד לתאריך המצוין יאבדו את זכותם על המנוי.

טבלת מחירים

לחידוש מנוי לעונה 2016-2017 לחץ כאן

לרכישת מנוי (מנויי שער 7 בלבד) מזרחי עליון (לא מסומן) או מזרחי תחתון (מסומן) לחץ כאן

  • התאמת מקומות הישיבה מאצטדיון בלומפילד לאצטדיון בנתניה נעשתה תוך שקלול של כלל המגבלות הכרוכות במעבר. הזכאות לחידוש המנוי מוגבלת אך ורק למקום הישיבה החדש שהוגדר בהתאם לפרטים המצוינים על כרטיס המנוי מעונת 2015/16 (שער, שורה, כיסא).
  • בסוף תהליך החידוש יישלח הכרטיס למשחק הבית הראשון במסגרת מוקדמות הליגה האירופית להדפסה ביתית (טלפון, אינטרנט) או יינתן כרטיס מודפס (מכירה פרונטלית). הודעה על חלוקת מנויים תצא בנפרד.
  • לכל שאלה נוספת אתם מוזמנים להיכנס לעמוד שאלות נפוצות