שבוע בדיוק לפני שמכבי תל אביב תפתח את העונה באופן רשמי בסיבוב הראשון של מוקדמות הליגה האירופית, הצהובים של שוטא ארבלדזה רשמו הערב (ה) ניצחון 0:1 על פאקס ההונגרית במשחק ההכנה האחרון במחנה האימונים בלהה, שבאוסטריה.

כזכור, במשחק האימון הראשון הצהובים גברו 0:3 על סטראדה הסלובקית.

 

רוצים כרטיס כניסה מתנה למשחק הראשון במוקדמות הליגה האירופית? לחצו כאן

 

מחצית ראשונה

המאמן הגיאורגי פתח בהרכב הבא: ראייקוביץ', דור פרץ, איתן טיבי, קרלוס גרסיה, עומרי בן הרוש, גל אלברמן, נוסא איגיבור, אליאל פרץ, דור מיכה, טל בן חיים, אורלנדו סה.

הדקות הראשונות הפתחו בעיקר למשחק שקול עם עדיפות למרכז השדה של מכבי. בדקה ה-16 אליאל פרץ חטף כדור במרכז המגרש, העביר לאורלנדו סה שבעט מ-16 מטרים  לפינה השמאלית של השוער ההונגרי ופנימה, 0:1 למכבי. המשך המחצית התאפיין בעיקר  בחחוסר דיוק בחלק הקידמי של הצהובים ששלטו בכדור ללא עוררין.

מחצית שנייה.

ארבלדזה ערך שני חילופים עם פתיחת המחצית השנייה כשאליאל פרץ וקרלוס גרסיה פינו את מקומם לברק יצחקי וטל בן חיים הבלם. בדקה ה-60 חביב אוחיון החליף את ראייקוביץ' בשער. עוד פינו את מקומום: אלברמן, איגיבור, בן חיים (ח), אורלנדו סה ובן הרוש. נכנסו: יוסי בניון, עדן בן בסט, האריס מדוניאנין, אבי ריקן ושלומי אזולאי.

הצהובים עברו ללחוץ גבוה בתוך מחצית המגרש של ההונגרים בניסיון לכבוש את השער השני. אבל התקשו למצוא את שער היתרון. מנגד חביב אוחיון היה במקום בשתי בעיטותת של ההונגרים מחוץ לרחבה.