ניצחון חוץ יקר בתוצאה 1:3, עם זה תחזור מחר ארצה מכבי תל אביב לאחר שניצחה את פנדורי ברומניה, ונתנה לעצמה יתרון משמעותי לקראת הגומלין. הצהובים נהנו משער מוקדם של טל בן חיים החלוץ, ולמרות שספגו שיוויון עוד במחצית הראשונה, נוסא איגיבור ודור מיכה הצליחו להשיב את היתרון ולהכריע את המשחק לטובת הצהובים.

לאחר המשחק התייחס מאמנה של מכבי שוטא ארבלדזה למשחק ואמר: "אמרתי לפני המשחק ששתי הקבוצות בשלב מוקדם בעונה. זה לא קל לשחקנים, אבל הגול הראשון שהבקענו פתח את המשחק. זה היה שער נהדר מפעולה נהדרת. לצערי האטנו את המשחק וצריך לתת קרדיט לשחקני פנדורי, אבל בסוף מצאנו את השער השני שהיה חשוב מאוד".

לקראת הגומלין

"זה יתרון גדול לגומלין, במשחקים באירופה כשאתה מנצח ככה זה יתרון, אבל עדיין יש עוד משחק. אנחנו מחכים כבר לגומלין בבית לפני האוהדים שלנו ואני מאמין שנשחק יותר טוב, כי אנחנו מחפשים להשתפר ממשחק למשחק".

על הלקחים שלו מהמשחק

"רגשות זה תמיד טוב כשאתה מנצח. אני כמאמן מחפש מה עשינו טוב ולא טוב. לצערי בכל משחק חוץ היו לנו מסעות לא קלים. גם לגוריצה וגם לקאיירט. גם לכאן היה לנו נסיעה ארוכה. זה לא קל לשחקנים, ואני שמח שהם הופיעו ככה".DSC_0097

על ההרכב איתו יעלה בגומלין

"יש לנו 22 שחקנים וכולם שייכים למכבי והם מתחרים על ההרכב. אנחנו בשלב מוקדם של העונה וכולם רוצים להוכיח את עצמם".

לגבי ראייקוביץ'

"היו לו כמה הדיפות חשובות מאוד, במיוחד במחצית הראשונה. הוא השוער הראשון שלנו והוא גם ישתפר בהמשך".

על היריבה

"לא היה לנו הרבה הזדמנויות לצפות בפנדורי כי הם שיחקו רק משחק אחד עד כה, והסגל שלהם השתנה. אני שמח שלמרות זאת השגנו תוצאה טובה".