המפגש הכפול נגד קאיירט היה דרמטי במשחק הראשון, וגם המשחק השני סיפק את הסחורה. שער מאוחר של גל אלברמן שלח את מכבי לסיבוב השלישי במוקדמות. הצהובים יפגשו את פנדורי כבר בשבוע הבא במשחק חוץ ברומניה.

עוד קודם לכן שוטא ארבלדזה דיבר במסיבת העיתונאים בסיום והתייחס למשחק תחילה: "הייתי שמח בשבילו ובשביל הקבוצה. זה היה שער נהדר, חשוב ויפה מאוד. המחצית הראשונה הייתה טובה. התחלנו טוב מאוד והבקענו מוקדם, וזה היה בעוכרינו כי הלכנו אחרונה והיינו סטטיים. הייתה להם רק התקפה אחת בחצי השני, אבל בן חיים היה מצוין בכנף שמאל ויכלנו לגמור את המשחק עם הנגיחה של נוסא".

על החצי השני

"בחצי השני איבדנו הרבה כדורים לא הכרחיים, צריך לתת קרדיט לקאיירט שיש להם התקפה מצוינת. הם היו מסוכנים, אך הדבר הטוב הוא שחזרנו למשחק אחרי שספגנו את השיוויון".

על השבוע החולףAD0Y9888

"היה שבוע לא קל, משחק לא קל. עכשיו אני צריך לנקות את הראש ואז לחשוב על היריבה הבאה. המשחק הראשון הוא בחוץ כי לצערי חיפה הפסידה, וזה נותן לנו זמן קצר להתאוששות. אלו השבועות שלפנינו ונתמודד עם זה".

על הגעתו של השחקן הארגנטיני

"סקאריונה לא צפוי לשחק בשבוע הבא. הוא שיחק תחתיי שלוש שנים והוא שחקן טוב. הוא אחד שמגיעים לראות אותו, מבקיע שערים ועושה עבודה הגנתית טובה. אני שמח שהוא מגיע".

על נוסא והדרישות מהשחקנים

"נוסא היה טוב מאוד היום. הוא צריך להבין שהוא יכול לתת יותר, אבל הוא התחיל טוב את העונה. אני רוצה יותר מכולם, זה ברור.אנחנו לא במקסימום שלנו, אנחנו עוד נגיע לשם וההופעה שלנו תהיה טובה יותר".