בדרך כלל אומרים שחודש תשרי הוא חודש של התחלות חדשות, אבל על פי לוח השנה של הכדורגל, ההתחלות הבאמת חדשות מתחילות בחודש אוגוסט, ו-וואוו, איזה חודש מחכה לנו. אז יאללה, תתחילו לרשום:

4 באוגוסט: מ. ליגה אירופית, מכבי ת"א – פנדורי (1:3 במשחק הראשון)

אחרי הניצחון במשחק החוץ השחקנים של שוטא ארבלדזה יבואו למשחק הבית כדי לסיים את העבודה ולהבטיח את הכרטיס לשלב הפלייאוף. כמו שאמר הקפטן, גל אלברמן, כולם רוצים עונה אירופאית נוספת. אגב, אם חשבתם להבריז, אז תחשבו שוב. אל תפספסו את המשחק. מכירת הכרטיסים בעיצומה, תבטיחו את מקומכם

בוידאו: תקציר הניצחון 1:3 בפנדורי

5 באוגוסט: הגרלת הפלייאוף בליגה האירופית (חמסה, חמסה חמסה)

כרגיל, לא רוצים לנאחס, אבל רק שתדעו, שאם השחקנים ישלימו את המשימה בחמישי בערב, ביום שישי בצהריים תערך ההגרלה של הפלייאוף במוקדמות הליגה האירופית בניון שבשוייץ. אנחנו מאוד רוצים להיות שם.

7 באוגוסט: מחזור 2 גביע הטוטו, בני יהודה – מכבי ת״אMTA__1420061659_E31C0453_resize

מכבי תתארח בדרבי הקטן נגד בני יהודה ושל המאמן הטרי, אריק בנאדו. זה גם יהיה המשחק הראשון של הצהובים באותו השבוע.

10 באוגוסט: מחזור 3 בגביע הטוטו, הפועל רעננה -מכבי תל אביב

שחקניו של שוטא ארבלדזה יסכמו את השבוע במשחק בית נגד הפועל רעננה של חיים סילבס. עוד מבחן ללא מעט שחקנים שיירצו להוכיח את מקומם בקבוצה.

12 באוגוסט: מכבי 'שחר' יוצאת למחנה אימון

בוא ניקח רגע מנוחה מהקבוצה הבוגרת ונעביר את הפוקוס לקבוצת הנוער. מכבי תל אביב 'שחר' תצא למחנה אימונים בהולנד, אשר יפתח בטורניר 'הימסקרק' שיארך שלושה ימים ומשם ימשיכו את מחנה האימון בהולנד.

15 באוגוסט: מחזור 4, גביע הטוטו: הפועל ת"א -מכבי ת"א

יש מצב, אבל שוב, בלי לנאחס, שהדרבי הזה יהיה המשחק הראשון מבין שניים באותו השבוע, ולא בבנוער זאגרבגלל מחזור ליגת העל שייפתח לאחר מכן. אם הצהובים יעפילו לפלייאוף, המשחק הראשון יערך ביום חמישי (18/08). איך זה ישפיע על ההרכב שישחק? בואו קודם נעבור את פנדורי.

20 באוגוסט: מחזור ראשון בליגת העל, מכבי ת"א- הפועל כפ"ס (לא סופי)

הנה. זה מגיע. הכדורגל הישראלי חוזר בשלמותו עם המחזור הראשון של ליגת העל לעונת 2016/17. מכבי תארח את המשחק הראשון, כשתפגוש את הפועל כפ"ס. היריבה מהשרון כבר עשתה חיים קשים לצהובים במפגש הראשון בין השתיים בעונה שעברה. הצהובים לא יירצו לשבור את רצף הניצחונות במחזור הפתיחה מהעונה האחרונה. אגב, במידה ומכבי תשחק בפלייאוף של הליגה האירופית היא תשחק את משחק הגומלין ב-25/08.

27 באוגוסט: מחזור שני בליגת העל, מ.ס אשדוד – מכבי ת"א (לא סופי)

הצהובים ייצאו למשחק חוץ מול העוולה הטרייה לליגת העל, מ.ס אשדוד. יותר נכון החוזרת הטרייה. אחרי שנה של היעדרות, הקבוצה שחוף הנמל הדרומית שבה לזירה המרכזית.

רגע. זה לא נגמר.

החל מהיום, 1 באוגוסט, תוכלו להתחדש בכל המוצרים של חזרה ללימודים עם מכבי בדוכן החדש שנפתח בקניון איילון ותאמינו לנו. מחכות לכם עוד לא מעט הפתעות. אז תפנו לכם זמן, כי את החודש הזה לא תרצו להחמיץ.