מכבי נחתה אמש בקרואטיה והתמקמה בעיר ספליט בה יתארחו שחקניו של שוטא ארבלדזה במשחק הגומלין בפלייאוף הליגה האירופית מול היידוק ספליט, כשלצהובים יתרון 1:2 מהמשחק הראשון. הצהובים יארחו במהלך היום את האימון המסכם באצטדיון  בו יערך המשחק ויכירו מקרוב את משטח הדשא סביבו צפויים להיות כ-35 אלף אוהדים פנטיים של היידוק. עוד לפני כן תתקיים מסיבת העיתונאים לקראת המשחק.

כל העדכונים, התמונות והקליפים  מהמשחק באפליקציה ובאתר הרשמי

הבלם, טל בן חיים, לא מתרגש מהקהל הפנטי של הקרואטים ואמר: "מכבי מסוגלת לנצח מחר. הוכחנו את זה במשחק הקודם. יודעים שיהיה משחק לא קל עם קהל תומך, אך יש לנו מספיק שחקנים עם ניסיון ואנחנו נהיה מוכנים למשחק הזה".

על ספיגת השערים של ההגנה

"אני לא חושב שמכבי ספגה בכל משחק, שיחקנו שמונה משחקים ואני חושב ששמרנו על רשת נקייה בחצי המקרים. אנחנו צריכים להיות זהירים, ולעשות את העבודה שאנחנו צריכים".

על החשיבות של המשחקים

"כשאתה מגיע לשלבים האלו אתה מפוקס יותר, כמו שהיינו בשלבים המוקדמים של ליגת האלופות, למרות שאנחנו מודעים לחוזקה של היריבה".

על העונה שעברה שלו במכבי

"שלושה חודשים אחרונים של העונה הקודמת נפצעתי, זה דבר שלא קרה לי בקריירה. זה לא היה קל לא להתאמן, עכשיו אני חוזר לכושר ואני שמח שהמאמן נותן בי אמון ואני רוצה לגמול לו ולקבוצה".

לגבי שמועות בנוגע לטיב היחסים בינו לבין בניון

"התקשורת כשיש שחקנים שמגיעים מאנגליה, זה היה סקסי ליצור עימות בינינו. אני יכול להגיד שהיחסים ביני לבין יוסי מצוינים והלוואי וכולם יהיו באותם יחסים".

על עזיבתו של ערן זהבי

"אין ספק שהוא היה בורג מרכזי, אבל ערן שייך להיסטוריה של מכבי. אנחנו בונים פה קבוצה ולא על שחקן אחד שיעשה את ההבדל וזה משפר לנו את המשחק הקבוצתי, אני מקווה שככל שהמשחקים ילכו תראו מכבי טובה יותר".

בנושא סרט הקפטן

"אני בשלב בקריירה שזה פחות מעניין אותי. יש פה שחקנים צעירים שלאט לאט לוקחים את המושכות וזה חשוב מאוד. דור מיכה שמתחיל להראות הרבה יותר ואם זה עוזר לשחקן צעיר כל הוותיקים תומכים בזה. הייתי מספיק קפטן במכבי ובנבחרת וחלק מהמשחקים באנגליה. זה פחות רלוונטי מבחינתי, הכי חשוב שאנחנו מגובשים בתור קבוצה".

על מאבק האליפות העתידי

"אנחנו לא מסתכלים על הפועל באר שבע. אנחנו מאחלים להם בהצלחה ואני בטוח שהם לנו, מעבר לזה כל קבוצה מתרכזת בשלה".