משחק הגומלין בין מכבי תל אביב להיידוק ספליט במסגרת פלייאוף הליגה האירופית יתקיים ביום חמישי הקרוב (25/08) באיצטדיון הפוליוד בספליט. עוד לפני ההמראה, שוטא ארבלדזה דיבר בקריית שלום לקראת המשחק המסקרן שצפוי לקבוצתו.

הגיאורגי פתח את דבריו כשהוא מתייחס תחילה ליריבה ולאווירה שצפויה לצהובים במשחק: "יש בפנינו משחק עם אטמוספירה מצוינת וזה דבר שרצינו שיגיע העונה. מכבי עשתה עונה נהדרת עונה שעברה, למרות שלא זכתה בתארים. השתתפות בליגת האלופות, גמר הגביע וצבירת נקודות כמו שהם עשו זה מדהים. בכדורגל דברים יכולים לקרות לכאן או לכאן בגלל כדור בקורה או במשקוף".

על הדרך שעשו עד לפלייאוף AD0Y8531

"התחרות הראשונה שלנו הייתה הליגה האירופית, עכשיו אנחנו בסופה של החלק הזה של התחרות. עלינו לעבור את המשחק הזה כדי להיות איפה שמגיע לנו להיות, איפה שמכבי תמיד שואפת להיות וזה בשלב הבתים של הליגה האירופית או ליגת האלופות. תכננו שזה יקרה ועד היום עמדנו בזה. המשחק שלפנינו קשה מאוד. אנחנו מכירים יותר טוב את היידוק מאשר בשבוע שעבר. אנחנו יודעים את החוזקות והחולשות שלהם וניתן יותר מידע לבחורים שלנו. יש עוד משחק אחד, וגם אותו כמו אחרים אנחנו הולכים כדי לנצח".

על התוצאה מהמשחק הקודם

"התכנית היא לא לספוג שער ולהבקיע כמה שיותר. אנחנו לא נלך לאחור, כי אנחנו לא יודעים לעשות את זה. אנחנו נצטרך לדעת להיות קומפקטיים, אבל נשחק את אותו כדורגל התקפי של מכבי. יש לנו מספיק ניסיון כדי להכריע את המשחק".

על היעדרו של בן חיים

"כל משחק אנחנו משחקים בלי 4-6 שחקנים. הם באים כל בוקר ועובדים קשה. תמיד יש שחקנים שמפספסים משחק. לי כמאמן הכי קשה להגיד לשחקנים שהם ביציע. שחקנים נעדרים תמיד, אבל יש מי שישחק במקומם. כמובן ששחקנים שיוצרים מצבים זה יתרון, כי אתה לא צריך ללמד אותם יותר מדי, יש להם מתנה. אבל יש לנו מחליפים מספיק טובים".

על העברות שצפויות לקרות

"אתם תמיד שואלים מי ילך ומי יגיע. אנחנו אחראים ונעשה את הכי טוב בשביל מכבי. אם נרגיש שאפשר להתחזק נתחזק. אם נחשוב שלשחקן יש סיכוי לקבל פחות דקות, נציע להם לעזוב. הם כדורגלנים והם צריכים לשחק. תמיד ננסה שיהיה לנו 21-22 שחקנים חזקים".

על העובדה שפושניק אמר שהופתע מהיכולת החלשה של מכבי

"אני שמח שהם חושבים שאנחנו חלשים. זה מצוין".

על מעבר מסוים של שחקנים ממכבי

"אני לא חושב מה טוב לשחקנים ולקריירה שלהם, אני יודע מה טוב למכבי. אני רואה ומרגיש שהשחקנים מחשיבים את המועדון הזה ובאים לכאן במלוא הרצינות והכבוד. אם אראה שמישהו חולמני, הוא לא יהיה כאן. עד היום, לא היה אחד כזה".