מכבי תל אביב תקיים הערב (ה') את האימון המסכם שלה לקראת משחק הגומלין נגד היידוק ספליט, כאשר תערוך אימון ראשון ב'פוליוד' לקראת המשחק מחר (21:30).

שוטא ארבלדזה והאריס מדוניאנין הגיעו למסיבת העיתונאים הרשמית לפני ההתמודדות, כשהמאמן פתח ודיבר על הרושם שלו מספליט וממה ששמע על ה'פוליוד': "מעולם לא שיחקתי כאן כשחקן, אבל ככדורגלן זה מקום טוב לשחק בו. אני אשמח שתהיה לי ההזדמנות לשחק פה מחר. כשאוהבים כדורגל ויוצרים אווירה טובה לשחקנים זה טוב. היה משחק טוב בשבוע שעבר. לא רצינו לספוג אבל באופן כללי היה לנו משחק טוב ואנחנו מצפים למשחק מחר". AQ7A2580

על הרושם שהשאירה עליו היידוק

"היידוק היא קבוצה טובה וצעירה. סוסיץ' לדעתי הוא השחקן המרכזי שהיה טוב נגדנו במשחק האחרון, אבל אני מאמין שיש להם כמה שחקנים שיכולים לשנות משחק אם יתנו להם שטח. אנחנו מכירים אותם יותר טוב, עד המשחק עשינו ניתוח רק מהוידאו, אבל עכשיו שיחקנו נגדם ואנחנו יודעים יותר. מאמין שנהיה מוכנים יותר למשחק מחר".

לשאלה האם חשב שהמשחק הראשון יהיה קל יותר

"אף פעם לא חשבנו שזה משחק קל. אנחנו מכירים את המועדון וההסיטוריה שלו, אז ממש לא חשבנו שיהיה משחק קל.

על היעדרו של טל בן חיים

"תודה לאל, יש לנו קבוצה טובה שאפשר לעשות בה שינויים. כל שחקן בסגל שלנו שלא יוכל לשחק אנחנו נתגעגע אליו, אבל יש מספיק מחליפים".

על מצבו של אלברמן.

"מצבו של אלברמן מצוין והוא ישחק איתנו". AQ7A2614

האריס מדוניאנין שהגיע יחד עם ארבלדזה למסיבת העיתונאים אמר לשאלה מה הוא מצפה מחר במשחק ואמר: "הגענו לכאן כדי לנצח. אנחנו רוצים להעפיל לשלב הבתים. עקב התוצאה בשבוע שעבר אנחנו נהיה חייבים להיות במיטבנו".

על ההיכרות שלו עם סוסיץ'

"אני מכיר את סוסיץ' ועוד שחקן מהנבחרת, שניהם נהדרים וסיפרו לי דברים טובים על העיר והקבוצה. לא שוחחנו על המשחק, אבל אני בטוח ששלושתנו רוצים לנצח".