מכבי תל אביב רשמה הערב (א) הפסד ראשון בעין שוטא ארבלדזה, כשנוצחה 2:1 על ידי בני יהודה במחזור ה-3 של גביע הטוטו. למרות הסגל החסר, המאמן הגיאורגי ציפה משחקניו להראות יותר נחישות במשחק:

"אני מאוכזב מאוד. לא היינו ביום טוב. רצינו לעשות הרבה יותר במשחק הזה. רצינו להיות יותר אגרסיביים. קשה היה להתרשם משחקנים  היום בטח לא כשהיינו רכים כל כך במהלך המשחק. תמיד הפסד יכול להשפיע על משחקים אחרים. אבל אנחנו יודעים למה הפסדנו".

על הרמה של המשחק:AD0Y4579

"אני מאוכזב מזה שהיריב היה יותר אגרסיבי מאיתנו. היו רגעים שהיינו צריכים להראות יותר אומץ ואגרסיביות במיוחד כשבמהלך המשחק הם עמדו לא מעט במצבים של מאבק על כדור מול יריב שרצה יותר ואנחנו נראה את זה גם במשחקים הבאים. אני מניח שהרבה שחקנים לא רצו להיפצע אבל דווקא במשחקים מהסוג הזה כשאתה לא רוצה להיפצע אתה נפצע".

על ההבדלים בין המשחק הערב לזה שהיה נגד פנדורי:

"המשחק הערב וזה שהיה נגד פנדורי הם שני משחקים שונים לחלוטין. במשחק נגד פנדורי אנחנו הגענו להמון מצבים אבל לא כבשנו בגלל זה אמרתי שאנחנו צריכים לדעת להרוג את המשחק. היום פשוט היה משחק חלש שלנו. אנחנו מרוכזים לא רק בלהישאר במקום שלנו אלא להתקדם ועל זה נעבוד".

על העובדה ששיחק לאורך המשחק עם שלושה בלמים:

"פתחנו ככה כי רציתי לנסות את המערך הזה. היו כמה תיקונים שאנחנו צריכים לעשות ואני מניח שהשחקנים יודעים במה מדובר. בדרך כלל אני לא משנה את המערך שאיתו בדרך כלל פותח".