מכבי תל אביב סיימה בניצחון 1:2 על היידוק ספליט במפגש הראשון בפלייאוף הליגה האירופית. הצהובים הוליכו משער של אלברמן, אך ספגו שער מרגליו של סעיד. בסיום היה זה סקאריונה שהצליח להחזיר את היתרון לצהובים. בשבוע הבא מכבי תטוס לספליט במטרה לסיים את המשימה ולעלות לשלב הבתים.

שוטא ארבלדזה דיבר במסיבת העיתונאים ואמר: "אני מרגיש רע עם התוצאה, במיוחד בגלל שדיברתי עם השחקנים במחצית ונתנו את ההערות שהיו עוזרות לנו כמו להחזיק בכדור ולא לתת כדורים קלים. הם עלו עם שינוי קל במערך ואנחנו איחרנו בתגובה ומציאת האיש החופשי וזה גרם לנו להרבה איבודי כדור. הם קבוצה טובה, הרבה שחקנים טובים ובעלי איכות. זה שבע-שמונה דקות מאכזבות שבהן ספגנו. זה המשחק הראשון, עכשיו לפנינו משחק נוסף".

על ההרחקה של בן חיים בעקבות הצהוב

"אם שחקן חסר יהיה מי שימלא את מקומו. אנחנו לא נבכה. האיכויות של טל ידועות לנו, אבל יש לנו מספיק שחקנים שישחקו".

על האווירה בפוליוד:

"אני לא יכול לנבא את העתיד. זה מגיע בקרוב, עוד לא שיחקנו במשחק חוץ אמיתי וחם. אווירה טובה היא מצוינת לשחקנים, גם אם האוהדים לא בצד שלנו. אני מאמין שהשחקנים שלי אוהבים כדורגל ויוכלו לקחת את האנרגיות לצד שלנו".

על תכנית המשחק

"ניצחנו במשחק, הבקענו שני שערים והתכנית משחק עבדה. נעלמנו ליותר מדי זמן במשחק. לפעמים כל הקבוצה ולא רק בודדים. אנחנו צריכים לעבוד על זה".

על היעדרו של אורלנדו סה

"זה המשחק היחידי שאורלנדו לא שיחק. אין לי מה לומר יותר מזה".

על עמדת המגן הימני

"אני לא הייתי לוקח משחק אחד ומנתח יכולת של שחקן כזה או אחר. אני רואה מה שאני רואה במשחקים ובאימונים, יש לדור פרץ כבר 4-5 בישולים העונה. דסה חוזר מפציעה, דור זו לא העמדה הטבעית והוא עדיין עושה עבודה נהדרת. אנחנו משתפרים גם בפן הזה"

על העברות שעתידות לבוא

"אני מחפש שחקנים בשתי עמדות. יש עוד זמן עד ה-5 בספטמבר להעברות. אם נמצא שחקן נכון עם הפרופיל שאנחנו רוצים במכבי כדי להתחזק עוד יותר, יהיה אותו"