מכירים את זה שאתם הולכים בקניון ופתאום מוצאים את עצמכם משחקים עם שחקני הקבוצה? לא. או קי . עכשיו זה קורה. אלפים כבר ביקרו במתחם המיוחד שהקימה מכבי תל אביב בסינמה סיטי ראשון לציון ולקחו חלק מחוד החנית של הקידמה והטכנולוגיה בכדורגל הישראלי בפעילות מיוחדת שהולכת לשים אתכם ואת השחקנים על מסך אחד, בשלל תרחישים. הכירו את מתחם ה-AR של מכבי.

לא הספקתם להגיע?! פספסתם?! אנחנו לא ניתן לזה לקרות. לכן החלטנו להעריך את הפעילות גם לסוף השבוע הקרוב. העמדה תחכה לכם ביום ו' (19/8) בין השעות 11:00-19:00. ביום שבת (20/8) העמדה תהייה פתוחה בין השעות 12:00-22:00. עכשיו באמת אין לכם תירוצים!

טכנולוגית ה-AR  או בשמה העברי מציאות רבודה, היא טכנולוגיה שמשלבת אלמנטים וירטואלים שמתמזגים בהתרחשות עם העולם האמיתי. אבל למה להסביר במילים אם הכנו לגם וידאו שיבהיר לכם הכל?

המתחם החוויתי של הקיץ עם כוכבי מכבי ת"א

אז אם אתם רוצים לעשות סלפי עם בניון, לחגוג עם השלישייה המנצחת, לנסות להכניע את ראייקו או סתם להקפיץ עם אלברמן, אין סיכוי שאתם מפספסים את האירוע הזה!

כדי לפנק אתכם עד הסוף, דאגנו לדיילות שיסתובבו בפעילות ויעניקו לכל משתתף שי מיוחד לקראת פתיחת העונה, שיחכה לכם בחנות הרשמית בסינמה סיטי. אז יאללה, תתחילו להתחמם.