התגעגענו אליה וכעת היא חוזרת. ליגת העל כבר נפתחה בשבת האחרונה וכעת גם מכבי תל אביב מצטרפת לתחרות החשובה ביותר בכדורגל הישראלי. הצהובים של שוטא ארבלדזה סיימו את ההכנות שלהם לקראת המחזור הראשון, וכעת הגיע הזמן להכיר בצורה עדכנית את הפועל כפר סבא, גרסת 2016/17.

איצטדיון: לויטה

מאמן: שרון מימר

לאחר שנפרד מהפועל באר שבע באמצע העונה כדי לתפוס את מושכות האימון של כפ"ס ולהשאיר או332A1274תה בליגה. עם הגעתו של מימר ל'לויטה' במקומו של פליקס נעים, הירוקים מהשרון נסקו קדימה עם רצף ניצחונות מרשים בליגה ובגביע, אך לקראת הסיום איבדו מעט גובה, דבר שלא פגע בהישארות של הקבוצה בליגה.  לאחר שנים בהן כיהן כעוזר מאמן ומאמן ראשי בהפועל ראשון לציון בליגה הלאומית, מימר פותח לראשונה עונה כמאמן ראשי בליגת העל.

 

הגיעו: רן קדוש, סלבישה סטויאנוביץ', בן ויצמן, דושאן מאטוביץ', איציק כהן, בן אלגרבלי, ליאור לוי, תומר לוי, גיא חדידה, דיוגו קאצ'ובה, סלובודן סימוביץ', ומקסים סקאביש,

עזבו: דודו ביטון, אוהד כהן, בן רהב, טל בנש, הוגו לופס, עמיר נוסבאום, דינו שקבורץ, יאניס פאפאדופולוס, נבו מזרחי, אורי שטרית, לירן ז'אן וריף מסיקה.

בן חיים

טרום עונה: הפועל כפר סבא שיחקה שלושה משחקים עד כה בגביע הטוטו ולא השכילה לכבוש עד כה שער אחד בשלושה משחקים. לאחר הפסד אחד ושתי תוצאות תיקו מאופסות, מימר וחניכיו יצטרכו לעבוד קשה כדי לא להקלע לתסבוכות מיותרות כבר בפתיחת הליגה.

זכוכית מגדלת: מאוויס צ'יבוטה

שחקן הכנף שמושאל ממכבי תל אביב להפועל כפר סבא ערך עונת בכורה מוצלחת בליגת העל כאשר היווה חלק משמעותי בקבוצה של פליקס נעים בזמנו וגם של שרון מימר. אשתקד כבש צ'יבוטה ארבעה שערים בסה"כ, וכעת החלוץ בן ה-20 יקווה לשפר עוד את המאזן של בעונה השנייה שלו בליגת העל.