פגרת הנבחרות הגיעה זמן קצר לאחר תחילת העונה, אך ללא מעט נציגים בצהוב מצפה עבודה קשה כשהם יחליפו את מדי הצהוב כחול במדים הלאומיים של נבחרותיהם. אז מי, איפה ומתי?

נבחרת ישראל

 ישראל – איטליה (05/09/2016, 'סמי עופר')

נבחרת ישראל תפתח באופן רשמי את כהונתו של אלישע לוי בפתיחת קמפיין מוקדמות מונדיאל 2018 שייערך ברוסיה, כשתארח את הסקוואדרה אזורה למשחק ראשון בבית 7. ארבעה נציגים יגיעו ממכבי תל אביב בדמותם של טל בן חיים החלוץ, איתן טיבי, אלי דסה ואייל גולסה.

נבחרת ישראל U-21 דור פרץ נבחרת ישראל

פורטוגל – ישראל (02/09/2016, 'איצטדיון דה מאטה ריאל')

ישראל – ליכטנשטיין (06/09/2016, 'המושבה')

הקדנציה של מרקו בלבול תפתח בחודש ספטמבר באופן רשמי כשהנבחרת תצא למשחק רשמי ראשון נגד נבחרת פורטוגל בחוץ. מספר ימים לאחר מכן הנבחרת הצעירה תארח את ליכטנשטיין למשחק השני בבית של מוקדמות אליפות אירופה. את הסגל של הנבחרת יעטרו דור פרץ ואליאל פרץ, כשגם שחקניה המושאלים של מכבי שון גולדברג ושחר פיבן יהיו חלק מהפאזל של בלבול.

נבחרת ישראל U-19

חביב אוחיון ייצג את הצהובים בטורניר הידידות 'צ'לה' שייערך בסרביה, ויהווה הכנה אחרונה לקראת משחקי המוקדמות שייערכו בחודש הבא.

נבחרת סרביה – פרדראג ראייקוביץ'

השוער הצעיר יארח יחד עם נבחרתו את נבחרת אירלנד למשחק הראשון בבית ד' במוקדמות גביע העולם באיצטדיון ה'ראיקו מיטיץ' שידוע גם בסרבית כאיצטדיון ה'מראקנה' המקומי. לשוטא ארבלדזה אין מה לתת פנקס ועט לשוער, שכן אף שחקן בנבחרת האירית לא משחק בדונדאק אותה תפגוש מכבי בשלב הבתים של הליגה האירופית. דבר נוסף שראייקו לא יוכל לעשות, הוא לשחק נגד החלוץ האגדי רובי קין שיתלה את הנעליים במשחק ידידות שיתקיים מספר ימים קודם לכן נגד עומאן.

נבחרת בלארוס – איגור פיליפנקו

הבלם של מכבי תל אביב יחזור למולדתו שם מצפים לו שני משחקים, אחד ידידות נגד נורבגיה שייערך ב-31/08 באוסלו, כאשר בדיוק שישה ימים לאחר מכן בלארוס תפתח את בית א' במוקדמות גביע העולם כשהיא מארחת את סגנית אלופת העולם, צרפת.

נבחרת בוסניה – האריס מדוניאנין

לאחר קיץ מוצלח בו הופיע בנבחרת בוסניה כקפטן וסחף אותה לזכייה בגביע קירין ביפן, האריס וחבריו יתחילו ב-06/09 את המסע אל עבר המונדיאל כאשר יארחו את הנבחרת האסטונית בזניצה.

נבחרת ניגריה – נוסא איגיבורnosa-igiebor-of-nigeria_11fvncfqnmsxf1iru1q9mgt5el

המזומן הטרי לנבחרת הסופר איגלז ינסה לעזור לנבחרתו במשימה נגד טנזניה, במשחק שייערך בניגריה, אך ללא משמעות מבחינת הנקודות, שכן גם ניגריה וגם טנזניה איבדו את הסיכוי להעפיל לאליפות אפריקה, זאת לאחר שמצרים תפסה את המקום הראשון, והמקום השני בבית נפסל אוטומטית עקב הדחתה של נבחרת צ'אד.

הניגרי של מכבי ירצה להוכיח למאמן הסופר איגלז הטרי גרנוט רוהר הגרמני, שמקומו בסגל, כיוון שבעוד חודש בדיוק הנבחרת שלו תתחיל להתחרות במוקדמות גביע העולם.