משחק הגומלין בסיבוב השלישי של מוקדמות הליגה האירופית ייערך מחר (ה', 20:30) כאשר מכבי תל אביב תארח את פנדורי באיצטדיון בנתניה. עם יתרון של שני שערים, הצהובים יקוו לסגור את הסיפור מחר ולהעפיל לפלייאוף הליגה האירופית.

עוד לפני האימון המסכם של הצהובים, מאמנה של מכבי שוטא ארבלדזה דיבר לקראת המשחק מחר ואמר: "הרומנים לא יותר טובים מאיתנו. קבוצות רומניות תמיד משחקות כדורגל טוב. הניצחון שלנו לא מראה שהם לא טובים, אלא שאנחנו טובים. הם הקשו עלינו מאוד למשך 20 דקות. יש לנו יתרון גדול, שערים לטובתנו אבל זה לא מעניין אותי. אני רוצה שזה יהיה המשחק הכי טוב שלנו העונה. זה יעזור לתחושה שלנו. בסיבוב הבא הקבוצות יהיו יותר חזקות, הליגה עומדת להתחיל. אנחנו רוצים להראות כדורגל טוב".

על היעדרות החלוץ הרומני הורה

"לא איכפת לי מה הנשיא שלהם אמר. יש לי קבוצה ומחשבות משלי. ההכנה למשחק, זה הדבר היחיד שמעניין אותי".

על הרצון להעפיל לשלב הבתים

"אני חושב שכל טורניר שבו ניקח חלק, מכבי רוצה לעשות הכי טוב שלה. כרגע זו התחרות הראשונה והעיקרית שלנו. זה הפוAD0Y0814קוס היחידי שלנו ואנחנו מרוכזים בזה. אנחנו לא רחוקים מהשגת המטרה, אבל כמה קרוב ככה רחוק. כדורגל זה משחק נהדר שכולם יכולים להיות טובים בו. יש לנו שבועות קשים בדרך".

על שחקנים שעשויים לעזוב

"אני לעולם לא מדבר על שמות של שחקנים. אני מקבל תחושות טובות מכל השחקנים שלי. זה כדורגל וחלון העברות זה דבר שקורה. אף אחד לא חשב שערן יעבור וזה קרה. אני

על שלומי אזולאי

"כושר של שחקן מושפע מכושר של משחקים. הוא בכושר טוב ומתאמן כמו שצריך. אני יודע שקשה לו לאחרונה, אבל מבחינת כושר משחק הוא פחות כשיר מהאחרים".

על ההגעה של שחקנים חדשים. 

"שחקנים חדשים מגיעים. יש להם זמו שצריך להתרגל גם למזג אוויר, לקצב המשחק וכו'. זו עונה ארוכה, כולם מרגישים טובים פיזית. ככל שאתה שחקן ותיק ששיחק יותר היכולת הפיזית והגופנית שלך טובה. כרגע כולם משתפרים. כולם רוצים לא לספוג וגם אני. אבל אנחנו קבוצה שהולכת לקבל שערים ולקבל. אנחנו קבוצה התקפית ונשתפר בשתי הבחינות, הגנתית והתקפית".

לסיום, איחל המאמן הצלחה להפועל ב"ש במשחקה מול אולימפיאקוס.