אחד השחקנים המאושרים ביותר בסיום העפלה לשלב הבתים בליגה האירופית הוא ללא ספק כובש הפנדל המכריע, אבי ריקן, שהכריע את המשחק וקבע- מכבי בפעם השלישית בהיסטוריה תשחק בשלב הבתים של הליגה האירופית.

"זה היה קשה", אמר ריקן, "מי שהיה באצטדיון באווירה הזו יכול להבין כמה כיף לשחק כדורגל בכזו אווירה. אנחנו לא רצינו להגיע לפנדלים אבל אני שמח שהראנו נחישות והגענו לבתים", אמר ריקן לעמוד הפייסבוק של המועדון. _Q7A8829

על כך שנכנס מהספסל והכריע:

"האמת שאני חי את המשחק גם מהספסל. מי שמכיר אותי קצת יודע שגם כשאני לא משחק אני על דופק מאוד גבוה ורוצה שהקבוצה תנצח. נכנסתי לעניינים מהר מאוד. אני שמח שבסופו של דבר נפל בחלקי לכבוש את הפנדל המנצח. נכנסתי בשלב מאוחר של המשחק ולא יכולתי להשפיע יותר מידי על המשחק. אני שמח שיצא לי לכבוש את הפנדל. היו ארבעה משחקים קשים בדרך וידענו הייתה על העליונה גם הערב. עכשיו נחגוג קצת ונסתכל כבר קדימה למשחק הליגה ביום ראשון".

על הרגע שכבש את הפנדל:

"ברגע שהשחקן שלהם החמיץ ידעתי שאני אכבוש. שמתי את הכדור על הנקודה הלבנה ובעטתי מכל הלב. כמובן שכל החברה נתנו לחימה יוצאת דופן. אנשים שיחקו לפני שלושה ימים משחק ליגה של 90 דקות. זה לא קל. אבל החברה פה נהנים ביחד".

האריס מדוניאנין: "זה לא ייאמן, עבדנו קשה בשביל זה, זה מגיע לנו. אנחנו בשלב הבתים. אני מקווה שכולם מרוצים".