פרי גיים

משחק הבכורה של גיא צרפתי נערך בשכונת התקווה כשמכבי תל אביב 'שחר' התארחה אצל בני יהודה. לאחר הניצחון 0:6 במחזור הקודם על הפועל ראשון לציון, המאמן לא ראה סיבה לשנות את ההרכב ועלה עם אותם אחד עשר שחקנים שפתחו שבוע שעבר.

גיא צרפתי ואילון אלמוג לאחר הניצחון על בני יהודה

thumbnail__Q7A0262

מחצית ראשונה

כבר בדקה החמישית מכבי הגיעה למצב נהדר. אור דסה ביצע הטעיה נהדרת על המגן באיזור פינת הקרן והרין כדור שנפל לרגליו של איילון אלמוג, אך החלוץ לא פגש טוב את הכדור והשוער של בני יהודה הצליח להשתלט על הכדור. גם המארחים הגיעו להזדמנות טובה כשירדן שועה הגיע למצב של אחד על אחד עם עומר כץ, אך רגל ארוכה של השוער הצליחה למנוע שער.

15 דקות מפתיחת המשחק צרפתי לאלץ חילוף ראשון לאחר ששי גולן נפצע, ובמקומו נכנס למגרש ראני חמזה. מכבי _Q7A0865התקשתה לייצר מצבים ליד השער כאשר מי שכיכב במדי הצהובים היה השוער עומר כץ שהציל שלושה מצבים בטוחים לשער.

מחצית שנייה

צרפתי פתח את החצי השני ללא חילופים, כשגם מן העבר השני לא נערכו חילופים. עד הדקה ה-65 המשחק התנהל על מי מנוחות, אז ביצע צרפתי מספר חילופים כשבינהם עדן קארצב, רון זמיר ועמית שפירא. בדקה ה-77 שפירא קיבל כדור עומק טוב מדסה, חדר לרחבה והוציא רוחב לאילון אלמוג שבעט חזק לרשת. 0:1 למכבי בדקה ה-77.

 

דקה לסיום, הצהובים הגדילו את היתרון כאשר אור דסה הכניע את השוער מטווח קשה וקבע את תוצאת המשחק 0:2 למכבי.