מכבי תל אביב תתמודד מחר (ה', 22:00) נגד דנדלק, אלופת אירלנד. הצהובים שנחתו אתמול בדבלין ישחקו באיצטדיון שמאכלס בדרך כלל את שמרוק רוברס, באיצטדיון המכיל 6,000 מקומות.

שוטא ארבלדזה פתח את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק נגד דנדלק ואמר: "המשחק הראשון שלנו היה נגד זניט והוא היה טוב מאוד והסתיים באסון. המשחק נגד דנדלק חשוב ואולי קריטי, כי אחרי זה יש לנו עוד משחק חוץ בהולנד. בסוף היום אנחנו רוצים להראות כמה אנחנו טובים, ולראות מה התוצאה של כך".

על ההרכב שיעלה מחר

"אנחנו נעמיד את הקבוצה הטובה ביותר נכון לעכשיו. אם נעשה שינויים זה רק בגלל זה. כדורגל לא נועד למנוחה אלא לנצח ולזכות בתארים. היו לנו שבועות קשים ועברנו אותם. זה המשחק האחרון לפני שיש לנו הפסקה קצרה. אני שמח שחוץ מדסה המורחק וריקן שפצוע, כולם זמינים".

על היריבה

"עקבנו אחרי דנדלק וראינו את המשחקים באירופה. ראינו איזה סוג של משחק הם משחקים, הם רוצים להניע כדור וראינו שהחלוץ שלהם מקמילן מבקיע הרבה שערים. גם חלוץ הכנף שלהם מצוין שתי קבוצות כדורגל ישחקו מחר, ויש לי תחושה טובה לקראת מחר. אם לומר את האמת, דנדלק הפתיעה אותי, כי דמיינתי כדורגל בריטי שנבנה על כדורים ארוכים ובעיקר על 4-4-2. ראיתי שזה לא כך מהמשחקים שצפיתי בהם. הזהות שלהם הייתה אותו דבר בכולם, רצו להחזיק בכדור. אני לא יודע מה הפילוסופיה בליגה כאן, אבל אני רואה שדנדלק דומיננטית כאן מאוד".

על הביקור הקודם שלו באירלנד עם גיאורגיה

"אני זוכר את המשחק ובעיקר את הארבעה ימים בבית החולים שביליתי כאן, לקחתי הרבה משככי כאבים וזה כמעט עלה לי בבריאות. נשארתי כאן עוד ארבעה ימים כך שהצוות הרפואי עשה עבודה טובה. אני זוכר שבגלל שבאתי מריינג'רס שרקו לי הרבה בוז וזה היה נחמד מאוד".

הקפטן גל אלברמן נשאל על סוגיית העזיבה של ערן זהבי : "ידענו כשזהבי עזב שנצטרך לשנות דברים. אני חושב שאנחנו משתפרים ממשחק למשחק. בהתחלה זה היה מוזר לראות אותנו בלעדיו. יש לו חלק גדול בהיסטוריה של מכבי וכעת הוא שייך לשם. אנחנו מרוכזים בעבודה שלנו ובמטרות שלנו. אנחנו לא מתעסקים עם זה כבר".

לגבי השוואה של מכבי מודל 2016/17 לאלו של השנים הקודמות

"התחלנו תהליך ב-2011 מאז שג'ורדי הגיע. הוא ניסה לשנות הפילוסופיה ובתור אחד שהיה כאן שלוש שנים לפני כן, אני יכול להעיד על השינוי שהוא הביא איתו. מאז, אנחנו באותו כיוון בכל עונה. קבוצה שבאה לשלוט בכדור ולנצח".