אחד הניצחונות הגדולים בהיסטוריה של מכבי תל אביב הושג הערב (א') כשהצהובים הביסו את הפועל תל אביב 0:5 בדרבי שנערך באיצטדיון נתניה. נוסא איגיבור, טל בן חיים החלוץ (צמד) ו-וידאר קיארטנסון (צמד) הובילו את הקונצרט הצהוב.

שוטא ארבלדזה היה מחויך בסיום ואמר במסיבת העיתונאים את הדברים הבאים: "אנחנו עדיין מנסים לשחק את הכדורגל של מכבי. אם מישהו מתאים לשיטה מהר זה טוב. לפני שהחתמנו את וידאר ידענו שהמועדון צמא לחלוצים. לקבוצה הזו יש שחקנים כמו מיכה והאריס שעוזרים לקבוצה. זה כיף שמישהו משתלב היטב. זה כיף גדול להיות כאן היום. זה ניצחון טוב, אבל שלוש נקודות ולא יותר מזה. לא עשינו כלום מלבד הופעה טובה. אני נותן את כל הקרדיט לבחורים שבתקופה קצרה מאוד חזרו מאסון כמו שאני קורא לזה (נגד זניט), כולם מלבד אחד היו כשירים ורצו מאוד לשחק את המשחק הזה. 21 שחקנים ו-20 יכלו לשחק אחרי תקופה עמוסה. מגיע קרדיט גדול לצוות הרפואי. היה לנו חשוב להראות לכולם ובמיוחד לאוהדים שזה הכדורגל שלנו".

על השמועות לגבי מעבר של טל בן חיים

"אין יותר טוב ממחיאות כפיים בארץ שלך. לי לעולם לא היה את זה בגיאורגיה. ההכרת תודה של הקהל המקומי שלך שווה הכל לדעתי. אני לא יכול לעצור אף אחד מללכת, זה פשוט כך לפעמים. אנחנו שמחים שהוא פה והוא שמח להיות כאן. טל עוד יעשה דברים טובים מאוד עבורנו".

על התצוגה של הקהל

"כדורגל נועד לאוהדים. ימים מיוחדים כמו היום נותנים לנו אנרגיה. זה משהו שכולנו צריכים. האווירה הזו חשובה לכולנו. אני מקווה שנמשיך עם האווירה הזו לאורך כל העונה".

לקראת דאדנלק

"היה לנו שבוע קשה ומחר אצפה לראשונה בדונדאלק. הם מקום ראשון באירלנד וזה אומר משהו. אנחנו לא נשנה משהו במשחק שלנו. הם משחקים 4-4-2 וגם היום הפועל שיחקה כך וזה עזר לנו. בסוף היום זה משחק אירופי ויש לנו שלושה ימים להתכונן למשחק".

על השחקנים שלא שותפו

"לצערי אני לא קובע את החוקים. אני לא מבין למה הסגל צריך להיות מוגבל אבל זו שאלה שכל המאמנים שואלים. בסוף היום אני צריך לבחור בין 21 שחקנים. אני חושב רק מה יהיה טוב לקבוצה. אני מודה לשחקנים שלי שלמרות שחלקם לא משחקים, כולם מקצוענים ומכבדים את המועדון ואת החברים שלהם".