הדרבי חזר העירה. נהיה ריטואל בגביע הטוטו שיש דרבי בתחילת העונה, אבל למען האמת בתחושות ובאמוציות זה מרגיש כמו פרומו, לא הדבר האמיתי. הדרבי בליגה הוא הדבר האמיתי. המתח עולה וההכנות נהיות רציניות יותר. זה מסוג המשחקים שאתה מחכה להם כל העונה ולאורך הקריירה בכלל.

הקבוצה נמצאת בסוג של תהליך התחדשות בעקבות הצטרפותם של שחקנים חדשים. אני והשחקנים הותיקים בקבוצה ניקח אותם ונכין אותם לקראת סוג המשחק שמצפה לנו. אני מניח שכולם לקחו חלק בדרבי כזה או אחר, אבל הדרבי התל אביבי הוא משהו מיוחד. אמנם זה יהיה מחוץ לבלומפילד, אבל עדיין יהיו הרבה רגשות ואמוציות במשחק, אותן נצטרך למתן על מנת להתרכז במשחק עצמו. בסופו של יום, הדבר החשוב ביותר הוא שנמשיך את פתיחת העונה הטובה שלנו ונצבור נקודות שישמשו אותנו בהמשך הדרך.

לא אכחיש, המשחק נגד זניט היה סוג של טראומה עבורנו שנמשכה יום יומיים, אבל משם המשכנו הלאה ולקחנו את הדברים הטובים מהמשחק. שיחקנו דקות ארוכות כדורגל טוב מול יריבה מאוד חזקה. עם שריקת הסיום ניסינו להניח לתסכול ולעצב בצד כי שלושה ימים לאחר מכן היו לנו משחקים נוספים ולא היה מקום לתת לזה לשקוע. לדעתי, יצאנו מזה בצורה טובה. עכשיו, כל האנרגיות שלנו מופנות לדרבי הגדול ביום ראשון.

יש דבר נוסף שחשוב לי לומר. המועדון עובר שינויים בלא מעט אספקטים. אנחנו צריכים להיות מאוחדים כדי לצלוח את זה ולשים את המועדון מעל הכל. מכבי תל אביב שואפת להחזיר את האליפות ולהלחם בזירה האירופית ובגביע המדינה. בשביל לעשות זה, אנחנו צריכים אתכם. קהל גדול ותומך מאחורינו".