אצטדיון: דוחא (8,500)

אצטדיון דוחא ()

מאמן: יוסי אבוקסיס

שחקן העבר לקח את מושכות האימון של הקבוצה מהמגזר באמצע העונה שעברה והוביל את סכנין לעונה מוצלחת שהסתיימה בפלייאוף העליון. אבוקסיס שאימן לפני כן בהפועל תל אביב ובבני יהודה תל אביב חווה תקופה טובה יותר עם הקבוצה מהמגזר, איתה הוא פתח לראשונה את העונה מתחילתה.

עובר ושב:

בקיץ האחרון בני סכנין עברה מיני מהפך כאשר שחררה מספר שחקנים זרים ומקומיים דוגמאת דייגו קאצ'ובה, שלומי אזלואי החלוץ, פיראס מוגרבי, וויאם עמאשה וגם השוער רן קדוש שפינה את המאבק על אפודת השוער למוחמד קנדיל.

במקום אלו שעזבו, יצאה שיירה של שחקנים מאזור המרכז בדמותם של רמזי ספורי, ניר לקס, סיראז' נאסר (הפועל ת"א), ג'וד נורו, סארי פאלח (בני יהודה) ועידן שמש (מכבי פ"ת).

תחילת עונה:

332A3900

בן חיים מול קנדיל ()

העונה הנוכחית פתחה בצורה מעט מגמגמת. סכנין אמנם רשמה ניצחון גדול על מכבי חיפה, אך הפסידה להפועל באר שבע ולמכבי פתח תקווה, בתוספת לתוצאת תיקו שסיימו עם בני יהודה במחזור השני.

זכוכית מגדלת: ז'אורז'יניו

הקשר הברזילאי רשם עונת בכורה מסחררת אשתקד, כאשר היה הבורג המרכזי בקבוצה של יוסי אבוקסיס והצליח להיות שם מודגש בכל אחד מפנקסי הסקאוט של הקבוצות בארץ. על אף היכולת הטובה וההתעניינות הגדולה, הדיבורים והשמועות לא הבשילו לכדי מעבר וסכנין הצליחה להשאיר את היהלום שלה בקבוצה.

את העונה הקודמת סיים הברזילאי עם שמונה שערים, והעונה כבר הספיק לרשום שני שערי ליגה נגד מכבי חיפה ובני יהודה.