התגעגעתם? גם אנחנו. אז הנה כולנו חוזרים מפגרת נבחרת לחודש עמוס ואינטנסיבי של שישה משחקים ב-20 ימים. השאיפה שלנו היא תמיד לשחק בכמה שיותר מפעלים בייחוד כשמשלבים את המפעלים האירופיים. אנחנו ערוכים לחודשים עמוסים כמו החודש ככה שאין מה לדאוג בנושא הזה – זה לא יהווה תירוץ.

אני אזכיר לכם שבארבע השנים האחרונות השתתפנו שלוש פעמים במפעלים אירופים, כולל ליגת האלופות בעונה שעברה, ככה שאנחנו די רגילים לזה ויודעים לעשות את ההתאמות. זה נכון שהחודש הזה יהיה אינטנסיבי יותר משאר החודשים, אבל בסה"כ אנחנו חווים עומס וזה לטובה. 4F5F4FD6-DFF8-40DB-802D-628BEC015B48

את חודש המשחקים הזה אנחנו פותחים מול בית"ר ירושלים. קבוצה שעשתה לנו חיים לא קלים בעונה שעברה ולקחו לנו נקודות חשובות במאבק על תואר האליפות שהפסדנו. בסופו של יום אנחנו לא יכולים להסתכל על מה שהיה בין שתי הקבוצות בעונה שעברה אלא להסתכל על העונה הנוכחית. מדובר ביריבה שונה מהעונה שעברה. יריבה חזקה אבל כזו שאנחנו מכירים ונצטרך לדעת לעשות את ההתאמות כנדרש.

אנחנו תמיד רוצים לנצח בכל משחק. אנחנו אמנם מגיעים עם מאזן מושלם אחרי שני מחזורים למשחק הזה אבל זה מוקדם לדבר על מאזנים כשאנחנו רק בתחילת הליגה. מה עוד שביום חמישי אנחנו פוגשים את זניט סט. פטרסבורג במשחק הראשון של הליגה האירופית וזה סוג של הכנה, אם כי אנחנו מעדיפים להתייחס לכל משחק בנפרד.

"כשאנחנו רואים שהאצטדיון לא מלא זה משפיע גם עלינו. העידוד שלכם הוא הדבר הכי חשוב לנו"

מכבי של העונה היא קבוצה עם סגנון מאוד התקפי. יש טענות שזה מגיע על חשבון ההגנה ואני חושב שזה יכול להיות נכון רק בדקות מסוימות שאנחנו מחפשים יותר את הצד ההתקפי, אבל אני חושב שבסופו של דבר אני חושב שכל השחקנים מודעים לעובדה שאסור לנו לאבד את משחק ההגנה שלנו גם לא בדקות האלו. כולנו יודעים שקודם כל אסור לנו לספוג כי אחרת העסק נהיה קשה יותר ולכן כשאנחנו מדברים על משחק הגנה אנחנו מדברים על משחק הגנה של כל הקבוצה. על זה אנחנו עובדים גם כשאנחנו מחפשים לכבוש שער.

אם אתם שואלים מה קורה איתי ברמה האישית, אני יכול לספר שכמו בכל עונה יש מאבק גדול על ההרכב ומי ישחק. אני אישית יודע שאני צריך לתת את הכל כדי להוכיח למה מגיע לי לשחק. אני צריך להראות את היכולות האלה למאמן כדי להוכיח שמגיע לי מקום בהרכב. על זה אני עובד קשה ומקווה שאצליח כמה שיותר לעמוד במשימה.

כבר שיחקנו העונה משחקים בנתניה, אבל לא בליגה. ביום ראשון זה יהיה משחק ראשון במסגרת הליגה באצטדיון בנתניה ומיותר להדגיש כמה זה חשוב לנו שהיציעים יהיו מלאים עם העידוד שלכם. במשחקים שהיציעים לא מלאים אנחנו מרגישים את זה. כשאנחנו רואים שהאצטדיון לא מלא זה משפיע גם עלינו. לא סתם אנחנו מכנים אתכם השחקן ה-12 שלנו. העידוד שלכם הוא הדבר הכי חשוב לנו ומפה אני קורא לכם להיות איתנו לאורך העונה אנחנו נעשה את הכל כדי להחזיר לכם ברגעי אושר.

מקווה שאת הרגעים האלה נצליח להחזיר לכם כבר במשחק בראשון נגד בית"ר.

מחכה לראות אתכם שם.

יאללה מכבי