בני יהודה ת"א – מכבי תל אביב 'שחר', שכונת התקוה, 15:00

גיא צרפתי ידריך את קבוצת הנוער במשחק הראשון שלו כשהוא יתארח בשכונת התקוה למשחק נגד היריבה העירונית בכתום. הצהובים שהצליחו להתאושש מההפסד במחזור הפתיחה ירצו להמשיך את הקו החיובי שקבעו בניצחון 0:6 במחזור האחרון נגד ראשון לציון.

מכבי נתניה 'יוני' – מכבי תל אביב 'עודד', שפירא, 08:30

לאחר הניצחון במחזור הראשון הצהובים של אליעזר בן אהרון יצפינו לנתניה וינסו להמשיך את הקו החיובי גם נגד הקבוצה המקומית, ולהדביק את שאר הקבוצות שכבר שיחקו שני מחזורים.

בני יהודה תל אביב – מכבי תל אביב 'אלי פוקס', שכונת התקווה, 08:30

משחק נוסף בין שני קבוצות ממחלקת הנוער של המועדון ייערך גם הוא בשכונת התקווה, כשהכתומים יארחו את השחקנים של אלון ברומר. קבוצת נערים ב' של מכבי הצליחה לנצח את בית"ר רמלה במחזור הקודם, ותקווה להמשיך ביכולת הטובה גם בדרבי הקטן.

הפועל ירושלים 'דני' – מכבי תל אביב 'אלדד', קריית יובל, 12:30

קבוצת ילדים ג' דרום תפתח את העונה כשהיא מתארחת בקרית היובל אצל המקבילה מהפועל ירושלים. אורי דוד שידריך את הקבוצה, דיבר לקראת פתיחת העונה ואמר: "אני ממשיך עוד שנה עם הילדים שאימנתי בעונה שעברה. העונה הקודמת הייתה מוצלחת והשנה הכל התחיל מהתחלה. הפילוסופיה של פטריק שינתה הכל, אז עבדנו איתם על כל הנושאים החדשים. הקבוצה הזו מאוד מאוד מוכשרת ואני מצפה מהם להרים את עצמם בעוד כמה רמות, לקראת האיחוד שיקרה בסוף העונה".

על התחושות שלו לקראת העונה הקרובה

"אישית, אני מתחיל עונה תשיעית במכבי, וזה עדיין מרגש מאוד. אני חושב שבמצב שהתחלנו את העונה זה הולך ללכת למקומות ממש טובים. פטריק מביא ידע והרמת כדורגל של הילדים תעלה דרמטית, וגם רמת המאמנים. אנחנו מרגישים שעם עבודה קשה אנחנו מרימים את הרמה של כל המחלקה".

מכבי תל אביב צפון – בית"ר טוברוק 'אורן', קרית שלום, 10:00

גם קבוצת הצפון תפתח את משחקיה כשתארח את בית"ר טוברוק בקרית שלום. אמיר סופר שהגיע באמצע העונה שעברה למועדון ונחל הצלחה גדולה, יעמוד בפני אתגר חדש עם קבוצה חדשה של שחקנים: "כמו בכל עונה יש התרגשות. גם אם אאמן 30 שנה זה יהיה, אני מקווה. פתיחת העונה הזו מאתגרת לא רק בגלל שזה קבוצה חדשה, אלא גם בגלל שאר השינויים במערכת. מבחינת השחקנים זה מאתגר אותם מאוד. הדברים מתקדמים מאימון לאימון ונהיים יותר טוב. הדרך ליכולת שאני רוצה עוד רחוקה, אבל ההתקדמות טובה".

לגבי העובדה שזו העונה הראשונה שאותה הוא פותח מתחילתה במכבי אמר סופר

"אין ספק שזו דרך טובה יותר לפתוח. לקבל שחקנים מתחילת עונה גורם לדברים להראות אחרת, אם כי גם אנחנו כמאמנים עוברים שינוי מבחינת התפיסה. פטריק מעביר לנו המון חומר חדש שאנחנו לומדים אותו ומנחילים אותו לשחקנים. גם לנו כמאמנים, יש עקומת למידה של הפילוסופיה של מכבי. אני אוהב את זה שהשחקנים מאוד אוהבים את השינוי ונכונים ללמוד את הפילוספיה החדשה".