"אם אומר שאני מרגיש טוב אשקר. אנחנו שיחקנו כדורגל טוב ויש דברים שעשינו טובים, אך איחרנו בכדורים החוזרים וזה גרם להתקפות מתפרצות. היריבה הבקיעה שני שערים יפים ומגיע להם קרדיט. אני לא חושב שהפסדנו בפרמטר כלשהו. מה שאני זוכר זה את הכדורים החוזרים שאיבדנו והם הפכו את זה לשערים קלים כי קו ההגנה שלנו היה גבוה. כולנו הפסדנו היום ובגלל זה חיכיתי לשחקנים. אני מודה לשחקנים ולאוהדים שהיו נהדרים. אני מקווה שהיינו יכולים להעניק להם ניצחונות".

על טל בן חיים

"אמרתי כבר בעבר, הוא אנושי כמו כולם. זה נורמלי והוא יחזור, כי יש לו את היכולת לחזור. אם מישהו משחק לא הכי טוב כפי שהיינו רוצים זה בסדר להשתמש באחרים. בשבוע האחרון הוא לא התאמן והייתה לא פציעה אז לא רציתי שהוא יפתח".

על הכדורים שלא נכנסים

"כשהכל הולך טוב כל הכדורים נכנסים. לפעמים צריך להחזיר את המזל. הגול של עדן היה באופסייד שעם קצת מזל היה חוקי. יש זמנים פחות טובים, יש לנו משחק חשוב מאוד ביום חמישי למכבי וישראל בכלל. כמובן גם לאוהדים שרוצים לראות את ההזדמנות להעפיל נרקמת. בשבועות האחרונים היריבות מנצלות היטב את המצבים. באירלנד אמרתי לשחקנים שלפעמים הם יבעטו לא טוב וזה יכנס. אני עוד נחזור להבקיע את השערים".