הערב (21:00) ייערך המשחק בין מכבי תל אביב והפועל באר שבע ב'טרנר', שיפגיש את שתי הקבוצות שנמצאות בפסגת טבלת ליגת העל. הצהובים שיגיעו לאחר ניצחון בגביע הטוטו על קרית שמונה יקוו להשכיח את ההפסד במחזור האחרון לחיפה, ולהשיג ניצחון ראשון בטרנר.

שוטא ארבלדזה התייחס למשחק ואמר: " יש לנו מכות שספגנו במשחק מול קרית שמונה ונקווה שכולם יהיו כשירים ויעמדו לרשותי במשחק. אני לא אשנה כלום בשיטת המשחק. הוכחנו שאנחנו טובים בשיטה הזו. יהיו משחקים לא טובים מתוך 25 משחקים. זה לא קל לשחק כל שלושה ימים משחק, אבל לא יהיו שינויים". ad0y4702

דור מיכה שהבקיע את השער הראשון במשחק גביע הטוטו נגד קרית שמונה דיבר על דקות המשחק שלו לאחרונה ואמר: "לא לשחק משחק שתיים זה לא חריג, בטח לא כשהסגל כל כך עמוק. לקחתי את זה למקומות נכונים. כל שחקן חושב שמגיע לו יותר קרדיט. יש מאמנים שמאמינים פחות ברוטציה וכל אחד שמקבל את הצ'אנס שלו צריך להוכיח את זה על המגרש".

לקראת ב"ש

"אני מאוד רוצה לשחק כל משחק, בטח שמשחק כזה חשוב ואני מקווה לקחת בו חלק. לגבי היחס הימורים, זה משחק בית שלהם, אני מאמין שבנתניה זה היה שונה. זה לא משחק תפקיד על הדשא. אין השפעה לזה שאנחנו סגני אלופה. נתנו להם כבוד כשהיו סגנים וזה לא ישפיע יותר מדי. אנחנו לא אנדרדוג. הרמה בין שתי הקבוצות שווה. יכול להיות שבגלל המשחק נגד חיפה וגם היום לא היה משחק טוב אז הם באים במומנטום יותר טוב, אבל במשחק כזה הכל יכול להיות".