מכבי תל אביב 'שחר' – הפועל תל אביב 'ניסנוב', 15:45, רמלהעומר כץ

הצהובים של גיא צרפתי יארחו את הדרבי הראשון בליגת העל לנוער נגד הפועל ת"א במשחק שיתקיים בשבת במשחק שיועבר בשידור ישיר בערוץ הספורט. הצהובים חווים פתיחת עונה פחות טובה מהרגיל כשהם ניצבים במקום השמיני עם שבע נקודות שצברו. היריבה באדום ניצבת במקום ה-11 עם שש נקודות. בואו לתמוך בשחקנים ברמלה!אליעזר בן אהרון

מכבי תל אביב 'עודד' – מכבי חיפה 'יואל', 10:30, קרית שלום

מפגש פסגה בליגת נערים א' כשהצהובים של אליעזר בן אהרון יארחו את הירוקים מהכרמל למשחק שיפגיש את השנייה והשלישית בטבלה, כשמכבי מקדימה את חיפה בזכות יחס שערים עדיף.

מכבי תל אביב 'אלי פוקס' – מכבי חיפה 'גולדשנפלד', 10:30, קרית שלום

בדיוק את הפסקה שרשמנו על נערים א' ניתן לומר על ילדיםהמשחק של חניכיו של אלון ברומר, אשר יפגשו את המקבילה ממכבי חיפה למשחק צמרת בין המקום השני לשלישי בליגה הראשונה של שנתון נערים ב'. הצהובים הצעירים יקוו להתאושש מההפסד בשבוע שעבר למכבי פתח תקווה ולזכות בניצחון שיעניק להם עמדה טובה בדבוקת הצמרת שנוצרה בליגה.

מכבי תל אביב 'אלדד' – הפועל ראשון לציון, 08:30, קרית שלום

המשחק שיפתח את השבת במחלקת הנוער ייערך כשחניכיו של אורי דוד יארחו את הכתומים מעיר היין למשחק בקרית שלום. הצהובים הצעירים ניצבים במקום הראשון אותו היא חולקת עם עוד שתי קבוצות שניצבות עם יחס שערים נמוך משל מכבי, כשהמטרה של השחקנים תהיה להמשיך את פתיחת העונה המושלמת שעשו עד כה.

מכבי ברקאי – מכבי תל אביב "אילן", 10:00, קיבוץ ברקאי

חניכיו של אמיר סופר שרשמו ניצחון חשוב בשבוע שעבר על סכנין יצפינו מעט עד לקיבוץ ברקאי שם יתמודדו נגד המקבילה המקומית.