פרי גיים_q7a3974

המחזור השישי של ליגת העל לנוער זימן למכבי 'שחר' את הדרבי התל אביבי נגד הפועל תל אביב 'ניסנוב'. הצהובים הגיעו לאחר תיקו במחזור הקןדם. גיא צרפתי עלה עם שני שינויים לעומת השבוע שעבר, כאשר הציב את ראני חמזה במקום עדן קארצב המורחק, ועמית שפירא לקח את מקומו של מחמוד עוויסאת.

התקציר באדיבות ערוץ הספורט

מחצית ראשונה

המשחק החל עם קצב טוב, אך שתי הקבוצות לא ביצעו את המסירות בצורה טובה והתקשו להגיע למצבים ברבע השעה הראשונה. בדקה ה-15, הגיע השער הראשון. אור דסה ניצל טעות בהגנת האורחים, מצא את עמית שפירא שביצע תנועה גדולה למרכז הרחבה והכניס את הכדור לרשת. 0:1 למכבי.

הצהובים הלכו אחורה לאחר השער וניסו לתפוס את הפועל בהתקפות מתפרצות, אך התוצאה נשמרה עד למחצית.ad0y1769

מחצית שנייה

שתי הקבוצות עלו ללא חילופים לחצי השני. מכבי עלתה מצוין מחדר ההלבשה כששלוש הזדמנויות טובות של נתנאל פרץ, אילון אלמוג ותומר אלטמן שמצא את המשקוף, איימו על שערו של דודי אלון. ad0y2384

בדקה ה-62 הורחק בנימין אמבה מהפועל והותיר את האורחים בעשרה שחקנים. מעט לפני כן פינה אור דסה את מקומו לדור גלילי. לאחר ההרחקה המשחק הפך ללא מדויק אצל שתי הקבוצות, דבר שגרם לשני המאמנים להכניס שחקנים נוספים מהספסל. במכבי היו אלו נעם כהן מחמוד עוויסאת.

הנעץ הסופי במשחק הגיע בדקה ה-75, כשאילון אלמוג שיגר טיל לחיבורי השער של דודי אלון ובגול גדול העלה את הצהובים ליתרון 0:2 שנשמר עד שריקת הסיום.