לא מעט נציגים בצהוב צפויים לככב במגרשים באירופה, רובם ישחקו במסגרת מוקדמות גביע העולם כשהם יחליפו את מדי הצהוב כחול במדים הלאומיים של נבחרותיהם. אז מי, איפה ומתי?

נבחרת ישראל

מקדוניה – ישראל (06/10/2016, 'פיליפ השני,סקופיה')

 ישראל – ליכטנשטיין (09/10/2016, 'טדי')

לאחר ההפסד לאיטליה, הכחולים לבנים יקוו לרשום ניצחון ראשון כבר מחר (ה') כאשר יתארחו אצל מקדוניה באיצטדיון פיליפ השני בעיר סקופיה. חמישה נציגים הוזמנו ממכבי על ידי אלישע לוי, מלבד טל בן חיים החלוץ, אלי דסה, איתן טיבי ואייל גולסה, גם עומרי בן הרוש חזר לנבחרת. לאחר משחק החוץ, הנבחרת תארח את ליכטנשטיין באיצטדיון טדי ב-09/10.

נבחרת ישראל U-21 דור פרץ נבחרת ישראל

ישראל – יוון (06/10/2016, 'טוטו-טרנר')

ישראל – אלבניה (10/10/2016, 'המושבה')

הישורת האחרונה בקמפיין מוקדמות יורו 2017 לנבחרות צעירות תתקיים השבוע, כשהנבחרת של מרקו בלבול תקווה לשפר עמדות בקרב על המקום השני, במידה ויסיימו בין הארבע הסגניות הטובות מתוך תשעה בתים יעפילו לטורניר היוקרתי.

דור פרץ ואליאל פרץ ייצגו את מכבי בשני המשחקים האלו, כמו גם יונתן כהן, שון גולדברג ושחר פיבאן המושאלים.

נבחרת סרביה – פרדראג ראייקוביץ'

השוער הצעיר יתארח יחד עם נבחרתו אצל נבחרת מולדובה למשחק השני בבית ד' במוקדמות גביע העולם, זאת לאחר שסיימו בתיקו 2:2 נגד אירלנד במשחק שפתח את הקמפיין. שלושה ימים לאחר המשחק יארחו הסרבים את נבחרת אוסטריה, אחת מהיריבות החזקות שלה במאבק על הכרטיס לגביע העולם.

נבחרת בלארוס – איגור פיליפנקו

הבלם של מכבי תל אביב יתארח יחד עם נבחרתו ב'דה דופ', שם יפגשו את הנבחרת ההולנדית. את המחזור השלישי תארח בלארוס בבית כשהיא תתמודד נגד לוקסמבורג.

נבחרת בוסניה – האריס מדוניאנין

לאחר שפתחו עם ניצחון את שלב הבתים, מגיעה משוכה גבוהה מאוד לנבחרת של קשר מכבי, כשבוסניה תתארח אצל הנבחרת הבלגית. שלושה ימים לאחר מכן יארחו בזניצה את נבחרת קפריסין.

נבחרת ניגריה – נוסא איגיבורnosa-igiebor-of-nigeria_11fvncfqnmsxf1iru1q9mgt5el

המזומן הטרי לנבחרת הסופר איגלז ינסה לעזור לנבחרתו במשימה נגד זמביה, במחזור הראשון של מוקדמות גביע העולם בבית ב'.

נבחרת איסלנד – וידאר קיארטנסון

חלוצה של מכבי תל אביב יארח יחד עם נבחרתו שני מפגשים רצופים בבית, כשאיסלנד תפגוש את פינלנד במסגרת המחזור ה-2 בשלב הבתים, זאת לאחר שכל תוצאות המחזור באותו הבית הסתיימו בשיוויון. המשחק השני אותו יארחו האיסלנדים יהיה נגד טורקיה.