ככה פותחים את שנת תשע"ז. חודש אוקטובר התאים את עצמו לתקופת החגים עם פגרת נבחרת שתחל מיד אחרי ראש השנה ותימשך גם לפגרת שזרוע במגרשי הכדורגל בארץ. אבל אל דאגה לא נשאיר אתכם להשתעמם בין החופשות. אז תוציאו את היומנים ותתחילו לרשום:

1-3 באוקטובר: בוחרים את שחקן חודש ספטמבר וזוכים בטלוויזיה 32" מתנת HISENSE

זה הזמן שלכם לתת את הקול לשחקן החודש שעשה לכם את זה. אחד מהבוחרים בשחקן הזוכה יזכה בטלוויזיה 32'ad0y8993' מתנת נותנת החסות Hisense. את הטלוויזיה יעניק לזוכה השחקן הנבחר. אזל למה אתם מחכים?! כנסו וביחרו

5-7 באוקטובר: אתם בוחרים את שער חודש ספטמבר של HP

אחרי שבחרתם את שחקן החודש זה הזמן לבחור את שער החודש ממשחקי הליגה והיו לא מעט כאלה. כל שתצטרכו זה להיכנס, לצפות בשערים ולבחור את השער שלכם. מה הפרס? תווי קנייה לרכישת מוצרים פרסונליים של מכבי מתנת נותנת החסות HP.

20 באוקטובר, 22:05, ליגה אירופית, מחזור 3: אלקמאר – מכבי תל אביב (חוה"מ סוכות)

הצהובים ייצאו למשחק חוץ קשה בהולנד במטרה לרשום נקודות ראשונות בשלב הבתים בליגה האירופית. היריבה ההולנדית אגרה עד כה נקודה אחת מה שיהפוך את המשימה לחשובה לא פחות גם עבורה. כל העדכונים, התמונות והדיווחים מהולנד תמצאו באפליקציה ובאתר הרשמי.

24 באוקטובר, מחזור 7 ליגת העל, 21:00: מכבי תל אביב- מכבי חיפה (LIVE מהמגרש332A6935)

אחרי כמעט חודש של פגרה הליגה חוזרת ובגדול. הצהובים יארחו בקלאסיקו של הליגה את היריבה מהכרמל במטרה לשמור על המקום הראשון. זו תהיה גם החזרה של השידורים LIVE מהמגרש מהאצטדיון בנתניה ישירות אליכם לאפליקציה ובאתר הרשמי.

27 באוקטובר, משחק 1 ברבע גמר גביע הטוטו, 21:00: מכבי ת"א – עירוני קרית שמונה (LIVE מהמגרש)

מכבי תל אביב תארח במשחק הראשון במסע אל התואר הראשון העונה את עירוני קרית שמונה במפגש הראשון בין השתיים. הצהובים איבדו בעונה שעברה את התואר, האם יחזור העונה? הדלבים המכריעים מתחילים.

30 באוקטובר, מחזור 8 בליגת העל, 21:00: הפועל באר שבע- מכבי תל אביב 332A5588

משחק העונה טייק 1 ייצא לדרך כשהצהובים ידרימו לאצטדיון טרנר למפגש מול האלופה הפועל ב"ש. בעונה שעברה זה יסתיים בתיקו 1:1. איך זה יסתיים הפעם? נחכה ונראה

רגע, זה עוד לא נגמר.

צפו לעוד פעילויות עם השחקנים כמו יום קהילה, ביקור בחנויות הרשמיות, 'מצא את המטמון', 'אתם שואלים השחקנים עונים בפייסבוק' ופעילויות נוספות. את כל האינפורמציה תוכלו לקבל באפליקציה ובאתר הרשמי ובכל העמודים הרשמיים של הקבוצה ברשתות החברתיות.