גולסה בישל, בן חיים כבש: מקדוניה – ישראל 2:1

הנבחרת הלאומית רשמה ניצחון ראשון 1:2 במשחק החוץ נגד מקדוניה במחזור המשחקים השני של מוקדמות אליפות העולם ברוסיה 2018. איתן טיבי, אייל גולסה, אלי דסה וטל בן חיים החלוץ פתחו בהרכב של הנבחרת בעוד עומרי בן הרוש חיכה על הספסל.

הנציגים הצהובים היו מעורבים בשני השערים שכבשה הנבחרת. בדקה ה-25, אייל גולסה בבישול גאוני הקפיץ מעל ההגנה של המקדונים והותיר את תומר חמד לבד לכבוש את הראשון של הכחולים – לבנים. שתי דקות לסיום המחצית הראשונה, בן חיים השתעשע בשוער המקדוני, ואחרי ואחרי שהשליך אותו לצד שמאל, חלף על פניו וגילגל את השני של הנבחרת. שער שני בקמפיין של בן חיים. במחצית השנייה המקדונים הצליחו לצמק ובדקה האחרונה, טיבי ראה את הכרטיס האדום אחרי עבירה ללא כדור שהובילה לבעיטת עונשין מ-11 מטרים שנהדפה על ידי דודו גורש.
Watch video!

פרץ כבש: 0:4 ענק לנבחרת הצעירה על יוון

הנבחרת של מרקו בלבול רשמה הישג מרשים כאשר ניצחה ב'טוטו-טרנר' את המקבילה מיוון, מחזור אחד לסיום הקמפיין. דור פרץ רשם שער בכורה בנבחרת בדקה ה-55. כעת, הכחולים לבנים הצעירים יארחו את אלבניה במחזור הסיום בו יצטרכו להשיג ניצחון, ולקוות שיחס השערים שהשיגו עד כה יספיק כדי להעפיל כאחת מארבע הנבחרות המובילות במקום השני.דור פרץ בנבחרת

"שיחקנו מצוין ובכלל המשחק הלך לכיוון שלנו. השקענו, נתנו הכל ורואים את זה בתוצאה. מבחינה אישית, סוף סוף להבקיע שער זו תחושה מצוינת ושמחה גדולה". אמר פרץ לאחר המשחק

על סיכויי ההעפלה מהמקום השני

"אנחנו קודם כל נצטרך לעשות את העבודה שלנו. אם הניצחון הזה יוביל אותנו קדימה אנחנו נשמח, וכמובן שנצטרך לקוות לטוב מבחינת התוצאות האחרות".

וידאר ואיסלנד ניצחו במותחן: איסלנד 2:3 פינלנד

החלוץ של מכבי נכנס בדקה ה-75 כשהנבחרת שלו בפיגור 2:1 נגד פינלנד, אך בסיום שני שערים בדקה ה-90 וה-94 העניקו ניצחון דרמטי לאיסלנד.

פרדראג ראייקוביץ' צפה מהספסל בנבחרתו מנצחת 0:3 את מולדובה, כאשר הערב נחזיק אצבעות גם לנבחרות של האריס מדוניאנין שיפגוש את בלגיה, וגם לאיגור פיליפנקה שיתארח בהולנד אצל נבחרת האורנג'. נוסא איגיבור ישחק יחד עם ניגריה ביום ראשון, נגד הנבחרת הזמבית.