רגע לפני שהם יוצאים לאימון המסכם באיצטדיון הפטרובסקי, מאמנה של מכבי תל אביב הגיע יחד עם הבלם איגור פיליפנקה למסיבת העיתונאים הרשמית לקראחת המשחק נגד זניט סט. פטרסבורג.

ארבלדזה התייחס בפתיחת דבריו על ההגעה לסט. פטרסבורג: "חם לנו כאן מלבד מזג האוויר. מארחים אותנו נהדר והכל כאן מצוין. ראינו משחקים שזניט שיחקה ועקבנו אחריהם מאז המשחק שלנו נגדם. כמובן שאחרי שאתה משחק נגד מישהו אתה יודע הכי טוב עליו. גם אנחנו יכולים להראות למה אנו מסוגלים".

944x100_yf

על נקודות התורפה של המארחת

"את נקודות התורפה של זניט לא אחשוף כאן. גם לקבוצות גדולות יש נקודות פגיעות, ואנחנו יודעים מה הן. אמרנו לשחקנים איפה נוכל להקשות עליהם, אבל על זה אדבר רק אחרי המשחק".

על ההתאוששות של הקבוצה אחרי ההפסד לזניט

"אחרי המשחק נגד זניט היו לנו שלושה משחקים קשים ואת כולם צלחנו. בשבועות האחרונים היו לנו תוצאות פחות טובות ממה שציפינו. לא היה לנו הרבה זמן לנוח בגלל פגרת הנבחרות, אנחנו יודעים שמעכשיו אין יותר הפסקות בליגה וזה נותן לנו הרבה זמן טוב לעבוד. היה קשה לצאת מהאסון נגד זניט, אבל הצלחנו לעשות את זה".

על מזג האוויר במשחקaq7a0490

"במזג האוויר לא נוכל להלחם. אנחנו לא הראשונים שמשחקים במזג אוויר כזה וגם הרבה שחקנים שלנו חוו את זה. אני מעדיף קור על חום. כמובן שזה לא התנאים האופטימליים בשבילנו, אבל אני מקווה שאחרי האימון היום והשהייה פה עד למשחק אנחנו נתרגל עד כמה שאפשר".

איגור פיליפנקה ששיחק בעבר בספרטק מוסקבה נשאל על היחס שיקבל מהקהל של זניט לאור עברו אצל היריבה ואמר: "אני לא מרגיש לא בנוח לשחק כאן אחרי ששיחקתי בספרטק. אני עוקב אחרי הליגה הרוסית ואני רואה שספרטק בעמדה טובה לזכייה באליפות, אני מקווה שהם יעשו את זה".