מכבי תל אביב סיימה בשיוויון ללא שערים את המשחק שלה נגד מכבי פתח תקווה ואיבדה נקודות יקרות בצמרת. בסיום המשחק, שוטא ארלבדזה התייחס בסיום המשחק לקצב שאפיין את המשחק: "בסוף היום ככה משחקים נגדנו. בזבוזי הזמן או כמו שאני קורא לזה, גניבות הזמן צריכות לקבל יותר מענה מהשופטים. לא הגיוני שיש התכווצויות במחצית הראשונה. אבל זה המשחק של היריב ואי אפשר להאשים אותם שהם באו לסגור״.

על הבעיה שזיהה במשחק

"יש לנו רגליים כבדות. זה היה המשחק הכי איטי שראיתי ממכבי ב-26 המשחקים האחרונים. המשחק היה איטי, קבלת ההחלטות הייתה איטית, וזה נותן לי מחשבה על הלו"ז הקשה שלצערי יש לנו הפסקה מאוד קצרה עכשיו. הנבחרות כנראה יקשו על השחקנים לנוח. זה נתן ליריב הזדמנות להחנות את האוטובוס, אבל אני מכבד אותם והם שחקנים טובים".

על מצבים הרבים שהגיעו השחקנים

"היו לנו הרבה הזדמנויות היום. לפחות שניים שלושה שחקנים הגיעו למצבים. תתקנו אותי אם אני טועה. היו לנו פציעות לפני המשחק. עדן, אוסקר והבחורים שנפצעו חסרו לנו. ארבעה משחקים לא הבקענו, אנחנו צריכים שער. אני לא חושב שזה קשור למנהיגות. היה לנו את טל, את אוסקר ואת נוסא, יש לנו מנהיגים שיודעים להבקיע, ואנחנו צריכים להחזיר להם את זה".

על היעדרותו של סקאריונה

"יש לנו קבוצה גם בלי הרבה שחקנים חשובים. וזה לא שחקן אחד שאנחנו תלויים בו. אם מישהו פצוע אנחנו לא מסתירים, אתם פשוט לא שאלתם אותי. שנית, זה לא תירוץ בשבילי. זה נורמלי בכדורגל שמישהו לא נמצא משחק אחד, מקווה שלא יותר מזה. כשאתה משחק בשלושה חודשים כמעט 30 משחקים, זה קורה".

על וידאר

"אני לא כאן כדי להגיד שהכל טוב. אנחנו מסתכלים על כל התמונה ולא על מסירה כזו או אחרת. תמיד יש לחץ על חלוץ גם זלאטן לא הבקיע שישה משחקים. כשאתה המייצר שערים ואתה לא כובש, יש לחץ. אני אהבתי את זה. אם אין לחץ אין הנאה. הילד הזה הראה לנו שהוא יודע להבקיע, יש לו את הלחץ שלו והוא יתגבר עליו".

על הפער מב"ש

"זה משחק, יש לנו תחרות טובה. כל משחק שהתמודדנו בו רצינו לנצח, ואני לא מאשים רק מזל באיבודי הנקודות, אבל אני בטוח שאחרי שנתרענן ונתרכז יותר הדברים יחזרו".