בסיום המשחק הערב (ה') בנתניה בו סיימה מכבי בשיוויון ללא שערים עם אלקמאר במחזור הרביעי של שלב הבתים בליגה האירופית. מאמנה של מכבי התייחס למשחק של הקבוצה ולהחמצות הרבות של קבוצתו הערב: "יזמנו, יצרנו מצבים, הדבר הכי קשה בכדורגל הוא להבקיע. הכדור עוד יכנס. יש סיבה שאנחנו אוהבים כדורגל. גם ליריב יש שוער והגנה והם לפעמים יצילו את השערים. אנחנו חייבים ליצור מצבים. אם לא היינו יוצרים מצבים הייתי מודאג, אבל זה יגיע. יש לנו בעיה ואני לא אומר שהכל מושלם. אי אפשר כל היום להתאמן על בעיטות לשער. אבל אם אנחנו יוצרים כל כך הרבה, זה נותן לי תחושה טובה עם השחקנים שלי. יש לנו 5-6 שחקנים שיכולים להבקיע".

לקראת המשחק נגד זניט

"אני אשמח לענות על המשחק בזניט כשנהיה סמוכים למשחק. כרגע יש עוד זמן. הוכחנו שאנחנו יצאנו מהשוק מהמשחק נגד זניט. אל תשכחו ששלחנו 12 שחקנים למשימות בינ"ל, כמובן שיש תקלות, נצטרך לפתור אותן. צריך לתת קרדיט לשחקנים. הדשא לא היה במצב הכי טוב, אבל אנחנו משחקים את המשחק שלנו, ראיתי כמה אנחנו רוצים להבקיע".

על סיכויי ההעפלה

"גם לדנדאלק יש ארבע נקודות. יצרנו היום לפחות 6-8 מצבי הבקעה. היו לנו חלקים רעים תוך כדי המשחק, ואני מבין את הקהל שלא תמיד שמח. זה שראייקו הרגיע את המשחק הייתה הוראה שלי. יצא לנו שבמשחק משוגע ספגנו שערים, רצינו שזה לא יקרה. אני שמח שראייקו לא הושפע מהשריקות. כשאתה מחמיץ הזדמנויות זה מקשה על הרביעייה האחורית ועל גל שהיה לו משחק מצוין, והם היו צריכים להרגיע".

על החילופים

"הקבוצה לא הבקיעה שני משחקים ברציפות. זה שאתם לא סופרים את הטוטו לא מעניין אותי. כל מי שכבש נגד ק"ש היה על המגרש חוץ מעדן. אתם שוכחים שעמרי היה פצוע והיינו חייבים להוציא אותו, ואז יש שיקולים טקטיים. אם מישהו יכול ללחוץ את הבלמים כמו אוסקר אז אני רוצה אותו על המגרש, והוא זכה לנו בהרבה מתפרצות. אני יודע מי כובש בקבוצה, אני מחשב את המשחק ואני לוקח את ההחלטות. יצרנו הרבה מצבים נגד חיפה, ק"ש, ב"ש ואלקמאר, הכדור יכנס בסופו של דבר".

על היכולת של וידאר וחוליית הקשרים

"אני חושב שהקשרים שלנו שיחקו מצוין היום. תמיד אני מצפה שהסקורר שלי יבקיע, היום זה לא עבד לוידאר. הוא ירד לחדרי ההלבשה ושם עליונית. כל החלטה היא נכונה לפני המשחק. לנוסא היו קצת קשיים עם הברך וננתי לו מעט מנוחה".

על בעיית כושר

"שישה שחקנים שלנו תקפו במתפרצות בעשר דקות האחרונות, ואף אחד לא נפצע או מתח. אין שבוע אחד במכבי שהוא בלי מתח. זה מועדון שרוצה להיות תמיד ראשון, וזה לחץ נהדר. החל מנהג האוטובוס עוד אחרון האנשים במועדון רוצים להיות ראשונים. תנו קרדיט לשחקנים, הם עושים את הכי טוב שלהם, וצריך לתת כבוד גם למועדון שנגדך. אתם לפעמים שוכחים את היריבות שלנו".