לאחר פגרת הנבחרות, הצהובים יחזרו ביום ראשון לליגת העל, כאשר יתארחו אצל עירוני קרית שמונה במשחק במסגרת המחזור העשירי. הצהובים שחוו מעצור במשחקים האחרונים מבחינה התקפית יקוו לפתור את הבעיות במשחק הקרוב את הקבוצה מהצפון, ולצאת לדרך חדשה רגע לפני המפגש נגד זניט סנט פטרסבורג במסגרת הליגה האירופית.

מאמנה של מכבי תל אביב שוטא ארבלדזה דיבר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק ואמר: ראשית אני חושב שאנחנו צריכים לחזור. ההפסקות האלו טובות לנו כי היה לנו לו"ז צפוף, אבל מצד שני רובם נסעו לנבחרות. אני מברך את נבחרת ישראל על התוצאה הנהדרת והריצה הטובה שלהם בשלב הבתים. האתגר שלנו בליגה צריך לעורר אותנו. יש לנו פער להדביק ואנחנו צריכים להשיג את הנקודות. אנחנו נבקיע שערים, אנחנו יודעים שאף אחד לא יעשה לנו חיים קלים בבית או בחוץ. זה פשוט לבוא מרוכזים ולא להתבלבל בגלל שלא היינו כאן כולם עשרה ימים. העתיד הוא שחשוב לא העבר".

על אפשרות לעשות שינויים בהרכב

"תמיד יש לנו אופציות לשחק שחקנים שונים. אני אבדוק איך כולם נראים ויש לנו עשרה שחקנים שיודעים להבקיע. עם זאת, אני אתן קרדיט גם למי שלא הבקיע. טל בן חיים הוא עדיין הסקורר המוביל בליגה, אבל הוא יעשה את זה. אני אשתמש בכל שחקן שיכול לעזור לנו. שגיב נראה טוב באימונים וזו הסיבה שהוא פה. הוא כאן כדי להראות את עצמו. אין מישהו שהגיע לו ולא קיבל הזדמנות בכלל".

על הדברים שמכבי צריכה לשנות

"הכדור צריך ללכת פנימה ולא החוצה. קשה להגיד מה לא בסדר. הכדורגל זה משחק מוזר. אתה יכול לבעוט מספרת מחוץ לרחבה והדברים נכנסים, ופתאום באחד על אחד זה לא הולך. אני תמיד אומר לשחקנים את זה כי הייתי במקום שלהם. יש ימים שאתה עושה הכל מושלם והכדור לא נכנס. הבקענו שערים ברמה הארצית והאירופאית שאנחנו יודעים להבקיע. אני לא מכחיש שבמשחק האחרון שיחקנו לאט, זה היה המשחק הכי איטי אבל עדיין הגענו להרבה מצבים. אני נותן קרדיט ליריבה גם, כי זה לא קל להגן טוב. לשחקנים שלנו יש ביטחון ואני יודע את זה. יש לנו חלקים חלשים בסטטיסטיקה, אבל התמונה ברורה בעיניי. אנחנו טובים, ואנחנו צריכים לעבוד קשה".

על המצב הרפואי

"כמעט כל השחקנים כשירים, תודות לעבודה של השחקנים והצוות הרפואי. לברק יש בעיות בכתף אבל הוא מחלים וככל הנראה יתאמן איתנו בסופ"ש. גם גולסה ועדן כבר התאמנו איתנו באימונים האחרונים. דניאל ליפשיץ הוא היחידי שלא יהיה כשיר".