לאחר שחזרו בצורה מוצלחת מפגרת נבחרת הנוער, מכבי תל אביב 'שחר' תפגוש בשבת את מ.ס.ע. אשדוד במשחק שייערך בקרית שלום ביום שבת בשעה 11:00. מי שיחזור לסגל של קבוצת הנוער הוא עדן קארצב, השחקן הצעיר שחזר מהופעה מוצלחת עם נבחרת U-17 שרשמה שלוש ניצחונות בדרך לשלב העלית. הקשר הצעיר מתאפיין במשחק פיזי, וניחן בבעיטה חזקה ומדויקת מרחוק שכבר הספיקה לו להרשית כמה שערים מרשימים אשתקד.

עוד לפני הטורניר המוצלח, עדן קארצב עשה היסטוריה קטנה ואישית כששבר את שיא ההופעות בנבחרת נערים א', כשעד כה רשם השחקן הצעיר 22 הופעות: "חזרתי השבוע מטורניר מוצלח עם הנבחרת. השגנו את המטרה ועכשיו חזרתי לשגרה, למרות שבגלל פגרת הנבחרות הוקפצנו להתאמן עם הבוגרים. בשבת אני חוזר לנוער למשחק נגד אשדוד. זה לא פעם ראשונה ולא שנייה שלי בנבחרת. זו תחושה נהדרת ללבוש את המדים הלאומיים, זה כיף, אתה מתקדם, רואים אותך וזו גם במה נהדרת להתקדם".

על ההקפצה בעונה שעברה מנערים ב' ישירות לקבוצת הנוער

Football Federation of Ukraine

Football Federation of Ukraine ()

"בהתחלה לא היה לי פשוט המעבר לנוער, כי היו שחקנים שגדולים ממני בארבע שלוש שנים. לא הבנתי איפה אני נמצא בהתחלה, אבל אז התקאלמתי, החברים קיבלו אותי ועשו לי קבלת פנים. אני שמח מאוד על הדרך שבה הדברים קרו. זיו אריה שהעלה אותי בזמנו דיבר איתי הרבה, ואמר לי שלא משנה לו אם אני הכי קטן או הכי גדול, שהוא מאמין ביכולות שלי".

על העובדה שהוא משחק תפקיד משמעותי בקבוצה שבה הוא שחקן צעיר

"כיף לשחק בקבוצה בשנתון מעלייך, זה מקדם מבחינה אישית וקבוצתית, מבחינתי זה מראה שסמוכים עליי וזה כיף. יצא לי להתאמן עם הבוגרים וזה עוד קידום שאתה מקבל במכבי. אתה רואה שחקנים שרק חלמת לשחק איתם ופתאום אתה מתאמן איתם. הכל יכול לקרות במקריות. אתה טוב במשחק כזה או אחר, שומעים עלייך וזה יכול להגיע עד להופעת בכורה, השמיים הם הגבול".

על פתיחת העונה של מכבי 'שחר'קארצב

היו כמה בעיות בפתיחת העונה עם הצוות שהתחלף. לקח זמן להכנס לראש של פטריק ושל הצוות החדש, אבל עכשיו מרגישים את ההתקדמות. המטרה במכבי היא דבר ראשון לקדם כמה שיותר שחקנים לבוגרים. לקחת אליפות וגביע זה מטרות גדולות".

על הקשר עם אביו

"אבא גידל אותי מגיל קטן להגיע הכי גבוהה שאפשר. הוא אמר לי 'אם בחרת בדרך הזו, לך איתה עד הסוף או שאל תלך בכלל'. ביחד עם עוד אנשי מקצוע שעזרו לי להגיע למצב של היום, ועדיין יש לי עוד הרבה מאוד לשאוף אליו".

על הדברים שהוא אוהב לעשות מחוץ למגרש

"אני מאוד מתעניין בכל מה שקשור להתנהגות ספורטיבית, תזונה נכונה ומנוחה נכונה, זה נושא מעניין ובמכבי יש הרבה אנשי מקצוע שמבינים בזה ואפשר ללמוד מהם".