טל בן חיים, בלמה של מכבי תל אביב הגיע למסיבת העיתונאים לקראת המחזור ה-11 בו תפגוש הקבוצה את בני יהודה. הצהובים ירצו לשכוח מההפסד לזניט ולהמשיך את הניצחון מקרית שמונה במחזור הקודם.

944x100_yf

בן חיים התייחס תחילה למצב של הקבוצה לעומת העונה הקודמת ואמר: "בתור שחקני מכבי תל אביב אנחנו שואפים לעלות ולשחק טוב בכל משחק. לא ניצחנו שלושה משחקי ליגה ברציפות למרות שהיינו טובים, צפיתי בהם שוב ושטפנו את המגרש והפסדנו. שמעתי על בעיות בהתקפה ושמעתי על בעיות בהגנה. מתוך שעמום, פתחתי את הסטטיסטיקה. אנחנו משחקים יותר טוב משנה שעברה לדעתי, יוצרים יותר מצבים. ההגנה ספגה עד היום שני שערים פחות מאשתקד, וההתקפה הבקיעה את אותו מספר שערים. היה לנו את אותו מספר נקודות שנה שעברה. אנחנו משחקים כדורגל טוב, נכון שזה לא היה נגד ק"ש אבל לפחות לקחנו נקודות במגרש קשה מאוד. יש לנו מאמן שאולי מחייך פה אבל הוא יודע לתת לנו בראש. אנחנו יודעים איפה אנחנו צריכים להשתפר".

על דבריו של קרויף

"ג'ורדי יכול להגיד מה שהוא רוצה, אנחנו מודעים למה שהוא אומר ואנחנו עובדים על זה על מנת להשתפר. אם היינו עושים את כל טוב היינו מובילים את הטבלה. יש שחקנים חדשים, אנחנו משתפרים ממשחק למשחק ומאמין שבקרוב נראה את מכבי תל אביב הופכת את הטבלה".

על האחריות של בקבוצה

"אני ממש לא מתרחק מאחריות. אני היום יותר רעב מכשהייתי בן 18. אני עולה לכל משחק כאילו הוא האחרון שלי. אם יצאנו עם תוצאה לא טובה זה מלווה אותי כל השבוע, בבית עם המשפחה ועם כולם. אנחנו משחקים טוב במשחקים שלא ניצחנו, אני משוכנע שאתם לא רואים את המשחק עוד פעם, אנחנו כן וגם מסתכלים על הסטטיסטיקה. כמובן שהמאמן לא יכול להכנס ולהבקיע שער. אנחנו נחזור להבקיע, אנחנו משחקים כדורגל טוב וצריך לשפר את התוצאות".

מסר לאוהדים

"אני מבטיח לאוהדים שאנחנו עושים את המקסימום בכל אימון ומשחק, ובקרוב נחזור למקום הראוי שלנו".