מכבי תל אביב תפגוש את עירוני קרית שמונה במסגרת המחזור העשירי לאחר פגרת הנבחרות. הצהובים שלא הבקיעו בשלושת משחקי הליגה האחרונים יחפשו לחזור למסלול הניצחונות כבר ביום ראשון.

יוסי בניון לקראת המשחק נגד קריית שמונה

יוסי בניון התייחס לקראת המשחק הקרוב ודיבר ראשית על ההגעה שלו למכבי תל אביב: "אין לי בעיה להתראיין, כשמבקשים ממני אני מתראיין. אני במועדון גדול שעשה התקדמות ענקית בשנים האחרונות, כמו כל קבוצה אירופאית. אני נהנה פה ורוצה להצליח כאן. התוצאות האחרונות הן לא מה שקיווינו, אבל יש פה מספיק איכות כדי לחזור ולנצח".

על דקות המשחק שלו

"כל אחד רוצה לתרום יותר אבל כמו שהמאמן אמר יש פה סגל מאוד גדול, וזה לא פשוט לבחור את הסגל וה-11. כולנו צריכים להוכיח. אם לא אקבל, אעבוד יותר קשה. אני מאמין שכל הקבוצות עוד יאבדו נקודות בדרך".

על נושא הנבחרת

"אני גם מברך את הנבחרת על ניצחון גדול. כל עוד אני משחק אני ארצה להיות זמין לנבחרת, אבל קרו הרבה דברים בשנים האחרונות, אני מאמין שכשאפרוש יהיו לי דברים להגיד. אני לא שם, אבל מאחל להם בהצלחה בכל מקרה".

על קיארטנסון

"אמרתם טורס וזה מראה שזה יכול לקרות לכל אחד. עם כל הכבוד, לא צריך לדבר רק עליו. כל שחקני ההתקפה מסוגלים להבקיע ולבשל. אני חושב שעד לפני המשחקים האלו דיברתם על זה שמכבי מנצחת משחקים יותר מהתקופה של ערן זהבי שהוא סקורר שלא רואים כל יום. גם שחקנים מובילים יש פה לא מעט, עם חדר הלבשה בריא וטוב, אבל אתם רוצים להתפס על חלוץ כזה או אחר. הגענו להמון הזדמנויות נגד חיפה ובאר שבע. יש תקופות כאלו שאתה בועט מ-30 מטר וזה נכנס ויש כאלו קלים שלא נכנסים. אנחנו נמשיך לשחק טוב ולהניע ונגיע למצבים. אני מאמין שביום ראשון הקרוב הכדור יכנס וישחרר את הלחץ הקטן שיש מסביב".