אצטדיון: המושבה (11 אלף מקומות).

המשחק יערך באצטדיון הברפלד שבראשון לציון בעקבות שזרוע שעובר האצטדיון בפתח תקווה.

מאמן: יעקב אסייג

אסייג (57), שנחשב לאחד השוערים הישראלים המוערכים בשנות ה-80 וה-90, היה גם לשוער שזכה בתואר האליפות הראשון והיחיד של בני יהודה בעונת 1988/89. בתחילת שנות ה-2000 הצטרף אסייג לצוות האימון שלAD0Y4761 בני יהודה כמאמן שוערים במחלקות הנוער ובמחלקת הבוגרים, ואף הספיק לעשות 'קאמבק' לשער של בני יהודה בשלהי עונת 2000/01 בשלושת המשחקים האחרונים בהן חזר לעמוד בשער בניסיון להציל את בני יהודה מירידה.

את הפעם הראשונה שעמד העל הקווים כמאמן בני יהודה רשם אסייג יחד עם חזי שירזי, אחרי התפטרותו של ניצן שירזי ז"ל בעונת 2007/08. באותה עונה הספיקו הצמד להחליף גם את אלי כהן שהתפטר 8 מחזורים לסיום העונה, והשניים הצליחו להשאיר את בני יהודה בליגה כשהשיגו מאזן של 8 ניצחונות מ-9 משחקים.

אסייג המשיך לתפקד עד העונה כמאמן שוערים של הקבוצה הבוגרת ועם פיטוריו של אריק בנאדו העונה מתפקיד המאמן, גוייס אסייג לעמוד על הקווים עד להבאתו של מאמן חדש.

עובר ושב:

יונתן כהן

יונתן כהן ()

המאמן הטרי של הזהובים בקיץ, אריק בנאדו, בחסות הבעלים החדש, ברק אברמוב, ביצע שינויים רבים בסגל הקבוצה כשעזבו את הזהובים בין היתר, השוער, דלה איינוגבה, דן מורי, אמיר עגייב ופדרו גלבאן. גם מיקי סירושטיין, שחתם בקיץ בקבוצה מהשכונה הספיק כבר לעזוב.

מנגד הצטרפו לא מעט שחקנים ובניהם, דובב גבאי, סער בנבנישתי, אלון תורג'מן ואף שחקנה המושאל של מכבי יונתן כהן. בבני יהודה החזירו רגע לפני הבאזר של חלון העברות בחודש ספטמבר את אקס הצהובים, ניקולה מיטרויבץ', שרק בעונה שעברה עזב לליגה הסינית.

מיטרוביץ' נחשב לרכש החם ביותר של הקבוצה משכונת התקווה ועבורו תהייה זו הופעה ראשונה לקשר הסרבי, נגד הקבוצה בה רשם בשנתיים האחרונות את ההישגים המשמעותיים בקריירה שלו (זכיה בטרבל היסטורי ואליפות נוספת, השתתפות בשלב 32 הגדולות של הליגה האירופית והשתתפות בליגת האלופות)

אז מה היה לנו כאן?

הקבוצה, שרשמה עד כה 7 נקודות ונמצאת מתחת לקו האדום, מגיעה אחרי שני הפסדים רצופים בעידן של יעקב אסייג על הקAD0Y4785ווים, שהספיק לרשום עד כה נקודה אחת בלבד בתיקו 2:2 במשחק הראשון שלו מול בית"ר ירושלים.

עד כה רשמו הזהובים ניצחון בודד אחד לעומת 4 תוצאות תיקו ו-5 הפסדים. בני יהודה כבר פגשה את מכבי תל אביב העונה בגביע הטוטו אז הנחילה הפסד ראשון לצהובים בעידן של ארבלדזה 1:2. את העונה פתחו הזהובים רע מאוד עם תיקו 1:1 מול בני סכנין, הפסד להפועל חיפה ותיקו מול מכבי חיפה. את הניצחון הראשון רשמו רק במחזור הרביעי וזה היה במשחק החוץ על הפועל כפר סבא. מאז, בשישה משחקים נוספים רשמו רק שתי נקודות.