אצטדיון: המושבה (11,500)

מאמן: קובי רפואה

המאמן, שגדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב והספיק אף לזכות עם המועדון בגביע הטוטו, פרש מכדורגל ב-20005, וכבר אז הצטרף למחלקת הנוער של מכבי פ"ת ואימן את קבוצת הנוער. רפואה הספיק בעונת 2013/14 לשמש עוזרו של ייטב לוזון באימון הקבוצה הראשונה של פ"ת, ואחרי העונה הזו שב לאמן את קבוצת הנוער.  AD0Y0597

בעונה שעברה פתח רפואה קדנציה מחוץ למושבה. תחילה כמאמן מכבי שעריים ובאמצע העונה עזב לטובת אימון עירוני קריית שמונה שהייתה בסכנת ירידה, אך רפואה הצליח לעמוד במשימה והותיר את הקבוצה בליגת העל. בקיץ שב רפואה למכבי פ"ת הפעם מהדלת הקדמית כמאמן ראשי של הקבוצה.

עובר ושב

מכבי פ"ת ערכה לא מעט שינויים בסגל הקבוצה, כשהראשי הייתה החתמת דני עמוס, שנישאר בליגת העל אחרי שקבוצתו בעונה שעברה, הפועל עכו, ירדה לליגה הלאומית בסוף העונה. הקבוצה של רפואה חיזקה את מרכז השדא שלה עם רומאריו פירס שהגיע ממכבי חיפה ועם לירוי צעירי. שני זרים נוספים שהצטרפו הם הקשר הרומני, מיחאי רומן, הקשר הספרדי, איטור מונרוי  והבלם הספרדי, קרלוס קוויאר. כמו כן חזר לשורות הקבוצה החלוץ עוז פרץ.

מנגד עזבו את הקבוצה לא מעט שחקנים ובניהם דור חוגי, רועי גורדנה, ג'ו מונונגה, ואקס הצהובים, ראדה פריצה ששב לשבדיה. AD0Y0880

אז מה היה לנו כאן

מכבי פ"ת הייתה היריבה הראשונה של מכבי ת"א בפתח עונת הכדורגל הישראלי עם המחזור הראשון בגביע הטוטו בסיומו ניצחה מכבי 0:1 משער של עדן בן בסט. מחזיקת גביע הטוטו איבדה את האפשרות לזכות בתואר שנה נוספת אחרי שסיימה במקום לפני האחרון את בית ב'.

את העונה בליגה פתחו שחקניו של רפואה עם נקודה אחרי תיקו 2:2 דרמטי נגד בית"ר ירושלים. במחזור השלישי החלה פ"ת מתבססת בצמרת אחרי ניצחון 0:2 על הפועל תל אביב. אחרי שהובסה 5:0 על ידי הפועל ב"ש, פ"ת שבה מהר למסלול הניצחונות עם 1:4 ענק על בני יהודה. בסיום 8 מחזורים הקבוצה רשמה 17 נקודות מתוך 24, עם 75% הצלחה – מספר שלא ידעה בשנים האחרונות.

זכוכית מגדלת: גידי קניוק

הקשר המחונן של פ"ת, שהחל את הקריירה במחלקת הנוער של מכבי תל אביב ובגיל 14 עבר לשחקן בשורות פ"ת, פתח את העונה מצויין והפך להיות השחקן המסוכן ביותר בחלק הקידמי של רפואה. עד כה כבש 4 שערי ליגה. הקשר בן ה-23 מתאפיין בעיקר במהירות, וביכולת סיום יוצאת דופן ליד השער.