מכבי תל אביב תארח מחר את אלקמאר במסגרת המחזור הרביעי בשלב הבתים של הליגה האירופית. הצהובים שנמצאים במקום השלישי בבית, יקוו להשיג ניצחון נוסף על ההולנדים שעשוי להיות קריטי בהמשך הדרך לקראת השלב הבא.

האריס מדוניאנין שיפגוש שוב את המועדון בו גדל, סיפר תחילה על המחשבות שנותרו ממשחק הבית האחרון של הצהובים באירופה: "המשחק נגד זניט עדיין עובר לי בראש לפעמים, אבל זה שייך לעבר. לא השגנו נקודות על 75 דקות טובות. אם היינו מנצחים אותו מחר היה משחק אחר, אבל אנחנו חייבים לנצח מחר כדי לעבור סיבוב".

על התחושות בקבוצה לאחר ההפסדים לחיפה וב"ש

"אני מדבר בשם עצמי, היה לי קשה ואני בטוח שגם לשחקנים. אני חושב ששיחקנו כדורגל התקפי ולא הבקענו, וזה מה שחשוב בסיום. לא עשינו את זה והתוצאה הלכה ליריבה. אני חושב שהלכנו כדי לנצח, ראו את זה גם בבעיטות לשער נגד חיפה. לפעמים צריך קצת מזל שיעזור. יש מחר משחק טוב ואנחנו צריכים להוכיח שאנחנו מספיק טובים".

על ההופעות שלו במשחקים האחרונים

"במשחק נגד חיפה היו לי כאבים ברגל אז עשיתי את הכי טוב שלי. ברגע שאתה לא מנצח, אנשים מדברים. אני מרגיש טוב ואעשה את הכי טוב שלי בכל משחק. אנשים יכולים לחשוב מה שהם רוצים על המשחק שלי, אני מקווה שמחר ננצח כי זה הדבר היחיד שחשוב".

לגבי מי עדיפה, מכבי או אלקמאר

"אני חושב שאם נשחק את המשחק שלנו, במיוחד בבית, אנחנו קבוצה יותר טובה. על הנייר לא אומר כלום. לנצח פעמיים את אלקמאר יאמר שאנחנו יותר טובים, אבל אנחנו צריכים לעשות את זה".

על המנהיגים שעזבו מחדר ההלבשה

"הם היו שחקנים מאוד חשובים לנו, במיוחד ערן שהביא לנו הרבה נקודות, אבל אי אפשר לדבר על זה עכשיו. כשניצחנו וכשהפסדנו היינו אותם שחקנים. כולנו צריכים להלחם על המקום שלנו ולהראות שאנחנו אמורים להיות פה. יש משחקים חשובים, וכמובן כשלא מנצחים השאלות האלו עולות. יש לנו הרבה שחקנים שיקחו את המקום שלהם, ואנחנו צריכים למצוא את הנוסחה לזה".ס