מכבי תל אביב ניצחה אמש (ה') את דאנדלק האירית אך זה לא הספיק לה בכדי לעלות לשלב הבא לאחר שאלקמאר ניצחה את זניט ועלתה שלב על חשבון מכבי.

שוטא ארבלדזה סיכם את הדרך של מכבי באירופה שהתחילה ב-30/06 והסתיימה היום ואמר: "אני עצוב, קשה להגיע כל כך קרוב ולא להצליח. אלו נקודות יקרות באירופה, גם האווירה הייתה הערב נהדרת וזה חשוב מאוד. עשינו את העבודה שלנו, אך זה לא היה בידיים שלנו. התוצאה מהולנד אכזבה אותנו מאוד".

על הדרך שעשתה הקבוצה

"היה לנו חלקים נהדרים שהזכירו לי את הקבוצה שאני רוצה לראות, היו גם חלקים חלשים אבל משחק טוב בסך הכל. הם קבוצה קשה שמצופפת ויודעת לעמוד טוב. קבוצות לא יוצרות הרבה מצבים נגדם ואנחנו הצלחנו. התחלנו את המסע הזה בסוף יוני וייצגנו את המדינה בכבוד. תמיד נסענו כדי לשחק כדורגל ולנצח. למכבי יש עוד הרבה להראות במפעלים האירופים".

על המשחק שפגע במכבי

"המשחק נגד זניט הוא המשחק ששינה הכל. יכול להיות שהיינו משחקים שונה באירלנד עם תוצאה שונה, אבל אחרי יתרון של שלושה שערים, מפלה ואסון כמו שאני קורא לזה, זה מה שגרם לנו להיות פה".

על השער שספגה מכבי

"לא היה לדאנדלק הרבה מצבים וזה לא קל. הלחץ היה שם ואני חושב שיש לנו בעיות, זה לא רק בהגנה אלא בכל המגרש. כרגע אני רואה איזון, אם נבקיע יותר נספוג פחות וזה מה שאני רוצה שיקרה".

על השינוי אצל השחקנים

"כשהשחקנים ראו את הקהל מעודד, הם קיבלו ביטחון והם הראו את הרמה שלהם בכל המשחקים באירופה עד עכשיו. לא עבר זמן גדול, רק כמה שבועות שהיינו צריכים להתנער מהם. עכשיו הם יקבלו יותר מנוחה ויש לנו רק שחקן אחד פצוע. עוד שחקנים יצטרכו להוכיח את עצמם כדי לקבל דקות".

לקראת ינואר

"אנחנו נאתגר כמה עמדות בקבוצה, זה ככה בכל מועדון גדול. עכשיו חשוב שנתרכז בליגה ובגביע. יש לנו זמן עד לחלון ההעברות".