אצטדיון: 'סמי עופר' (30,870)

מאמן: ניר קלינגר 

שחקן העבר שהיה המנהל המקצועי של מכבי שעריים עד לפני שבוע קיבל צו 8 מיואב כץ, ויחד עם דני גולן ומאיר בן מרגי ירכיבו את צוות האימון הטרי של הפועל חיפה. אלי כהן שסיים את תפקידו בקבוצה בשבוע שעבר הציב את האדומים במקום העשירי עם 13 נקודות מ-12 משחקים, כשהם עם כמות הבקעת השערים (15) הגדולה ביותר מבין מקומות 7-14, אך גם עם כמות הספיגות (20) השנייה בליגה, אחרי אשקלון.

שמים את הספוט

לא מעט שחקנים מעניינים וכשרוניים יש לניר קלינגר בסגל הטרי שלו, אך אחד הברומטרים המובהקים של הפועל חיפה הוא חנן ממן. הקשר בן ה-27 שב בעונה שעברה אל קבוצת נעוריו וינסה להוביל אותה אל עונת מבטחים בה תנסה הקבוצה להתחמק ממאבקי הירידה. עד כה ממן אמון על שלושה שערי ליגה, שלושה בישולים עוד ארבעה שערים בגביע הטוטו.

סקירת סיבוב

ארבעה ניצחונות, תוצאת תיקו אחת ושבעה הפסדים. רגע לפני שנועלים את הסיבוב הראשון בליגה העל, האדומים מסתכלים בדאגה על הטבלה כאשר מה שמפריד בינם לבין הקו האדום הוא שתי נקודות בלבד. האדומים יכולים להסתכל אחורה ולשאוב עידוד מהתוצאות הטובות שעשו נגד בית"ר ירושלים (0:4) ונגד מכבי חיפה (0:0). מכבי צריכה לחשוש מהאדומים של הכרמל, אחת הקבוצות עם התנודתיות הגדולה ביותר מבחינת יכולת בליגה.